Kontorsarbete - post & papper

Arbetsbeskrivning

Jag är en trevlig, men ordblind småföretagare, dessutom med pappersfobi. Jag önskar Din hjälp med att sortera inkommande post och papper åt mig och mitt lilla företag. Alltså öppna brev, sortera i pärmar efter datum etc. Jag upskattar arbetstiden till 2 timmar / vecka, att utföras när det passar Dig bäst! OBS! Pga den mycket begränsade arbetstiden, är det närmast ett krav att Du har mycket kort restid till arbetsplatsen vid Ploglandet / Hemmesta på Värmdö. Det är också ett krav att det är sannolikt att Du vill ha arbetet under minst ett halvår, helst längre! Sannolikt passar arbetet bäst som småsyssla åt ålders- eller förtidspensionär eller liknande. Du MÅSTE ansöka med e-post med ämnet / rubriken "Kontorsarbete" - annars sorteras mejlet bort. Lämna telefonnummer, samt några ord om Dig och varför arbetet passar dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TrivselGodis AB
  • 1 plats
  • Deltid
  • Publicerat: 17 mars 2009
  • Ansök senast: 30 april 2009

Liknande jobb

Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010