OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Talangjägarna söker för kunds räkning en kontorsassistent. Kundföretaget som du kommer att arbeta på är verksamt inom finansbranschen och har sitt kontor i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter: Som kontorsassistent arbetar du med resebokningar, posthantering, inköp och administration av diverse kontorsmaterial. Du är stand-in för företagets receptionist vilket innebär att du ibland även besvarar inkommande telefonsamtal och mail samt tar emot besökare. I ditt jobb kommer du att ha mycket kontakt med både besökare såväl som intern personal. Din profil: Du som söker detta jobb är serviceminded, noggrann, driven och strukturerad. Vi vill att du har en gymnasieexamen, det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av ett serviceyrke. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska, du är en van dataanvändare som är ute efter ett nytt och givande arbete. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Talangjägarna men arbeta ute hos en av våra kunder. Om Talangjägarna Bemannings- och rekryteringsföretaget Talangjägarna startades våren 2009. Tack vare att vi är ett bolag med enbart operativ personal har vi lägre utgifter och behöver inte sitta med massor med uppdrag för att täcka höga kostnader. På så vis kan vi lägga betydligt mycket mer tid på varje uppdrag - vi hittar fler kandidater, gör fler intervjuer och bättre matchningar. Talangjägarna erbjuder dels traditionella lösningar men också helt nya innovativa arbetssätt, vi har bla möjligheten att arbeta utifrån ett mobilt kontor och vara på plats just där du som kandidat befinner dig. För mer information, besök www.talangjagarna.se