Kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Om Vårdassistans Läkarbemanning Vårdassistans Läkarbemanning är ett av marknadens snabbast växande företag.Vi arbetar för att avhjälpa under den rådande läkarbristen i Sverige samtidigt som vi erbjuder läkare spännande och välbetalda uppdrag över hela landet.Vårdassistans startade sin verksamhet våren 2009 då företaget bestod av 2 anställda.Sedan starten har företaget vuxit och idag består kontoret av 12 anställda.I dagsläget uppgår företagets omsättningstakt till ca 80 miljoner.Vi ska expandera ytterligare och vi söker därför fler duktiga medarbetare till vårt kontor på södermalm i Stockholm.Som medarbetare hos oss blir du del av en entreprenörsdriven, expansiv och mycket positiv företagskultur med unga och drivna medarbetare.Vi arbetar väldigt kvalitativt och vårt mål är att 2012 vara det marknadsledande företaget inom läkarbemanningsbranschen, självklart med bibehållen hög kvalitet på våra tjänster.Vår filosofi går ut på att bli störst genom att leverera de bästa tjänsterna mot såväl läkare som vårdgivare.Vårdassistans skall vara den bästa leverantören för våra kunder och den bästa tänkbara arbetsgivaren åt våra anställda läkare!Läs mer om oss på www.vardassistans.se Kontorsassistent Vi söker dig som brinner för service, som är glad, trevlig, noggrann och tycker om att göra lite av varje och vara allt i allo. Arbetsuppgifterna består bland annat av att ha kontakt med läkare, koordinera och boka deras boende och resor då de ska jobba på annan ort.Du kommer kostnadseffektivisera och förhandla bra priser på hotell och resor samt kartlägga och samla information om dessa på utvalda orter.Vidare ansvarar du för de interna inköpen till kontoret såsom kontorsmaterial, löpande beställningar som exempelvis tårtor till läkare och diverse övriga inköp.Du kommer att ta hand om kontoret genom att svara på växelnumret, vattna blommor, scanna och lägga upp läkardokument, arkivera, ta hand om postsortering, hjälpa till att ta fram offerter, ha löpande kontroll av läkare mot HSAN och Socialstyrelsen samt vara vår personal administrativt behjälplig efter behov. Krav/kvalifikationer - Du uttrycker dig väl i svenska och engelska både i tal och skrift - Du har erfarenhet av att sköta dina arbetsuppgifter via telefon och mejl - Du är mycket kvalitetsmedveten och värnar om goda relationer - Du har jobbat i en reception, på hotell, i kundtjänst, som assistent eller liknande - Du har goda datakunskaper - Du är van att jobba självständigt Personliga egenskaper - Du har en hög servicenivå med erfarenhet att prata i telefon och ta hand om ärenden - Du ser vad som ska göras och är professionell i ditt utförande och hjälpsam mot din omgivning - Du är noggrann, ansvarsfull, effektiv och kan prioritera - Du är en naturlig samarbetspartner med en glad och positiv inställning - Du trivs i en varierad roll Är du intresserad av tjänsten ber vi dig skicka ditt CV till rekryteringskonsult Silla Pettersson, Right Skills AB.Då urvalet sker löpande ber vi dig skicka din ansökan omgående.

Kontaktpersoner på detta företaget

Bemanningsansvarig Cezar Sotterman
08-410 725 29 0709-346773
Bemanningsansvarig Patrik Bylund
08-41072511 0709-346761
Bemanningsansvarig Carina Stensrud
08-41072527 0709-9346771
Bemanningsansvarig Jonas Danell
08-41072506 0709-346906
Bemanningsansvarig Cezar Sotterman
08-410 725 29 0709-346773
vVD Åsa Sönnerfors Aleman
08-41072519 0709-346769
Bemanningsansvarig Cezar Sotterman
08-410 725 29

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Vårdassistans
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 9 november 2010
  • Ansök senast: 9 december 2010

Besöksadress

Ölandsgatan 42
Stockholm

Postadress

Ölandsgatan 42
Stockholm, 11663

Liknande jobb


Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024