Kontorsassistent

Kontorsassistent

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du orädd, flexibel och har tidigare erfarenhet inom reception? Vill du vara med på vår kunds tillväxtresa? För vår kunds räkning söker vi nu engagerad och serviceinriktad kontorsassistent för att hjälpa dem i deras fortsatta expansion.

I rollen som kontorsassistent kommer du att arbeta med en mängd olika uppgifter men med huvudansvar för receptionen. Du kommer ha ett övergripande ansvar för kontakt med leverantörer och kunder, ta emot besökare samt vara behjälplig för kunder i telefonväxeln. Dessutom kommer du att ansvara för att kontoret är representabelt, hantera beställningar av kontorsmaterial och agera som stödfunktion till verksamheten. 

Vår kund erbjuder en dynamisk och spännande arbetsmiljö. I takt med att företaget växer kommer du också ha möjlighet att påverka din roll och utvecklas inom organisationen. Vår kund är verksamma inom IT och är ledande i norden inom digital transformation. I början av april flyttar de in i nya lokaler vid Malmö Central. Du får därför möjligheten att vara med från början i nya lokaler där du kan vara med och sätta din egen prägel. 

Uppdraget är på heltid och sträcker sig till en början 6 månader framåt, med stor möjlighet till anställning direkt hos kund. Arbetstiderna är 8-17 med 1 timme lunch. 

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss. 


Skicka din ansökan så snart som möjligt på www.randstad.se. Urval görs löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta sofie.berg@randstad.se. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansvarsområden
Du förväntas ta mycket eget ansvar och arbeta i en föränderlig och varierande roll men där dina arbetsuppgifter huvudsakligen kommer innebära:
Traditionella receptionsuppgifter
Kund & Leverantörskontakt 
Erbjuda service både fysiskt och via telefon och mail 
Vara ansiktet utåt och representera företaget för besökande 
Inköp av kontorsmaterial 
Hantera ärenden från hyresvärden, exempelvis felanmälningar




Kvalifikationer
För denna roll skall du ha: 
Gymnasieutbildning
Minst två till tre års arbetslivserfarenhet inom service
Mycket god förståelse för vad service är 
Flytande i tal och skrift i det svenska samt engelska språket
Systemvana och goda kunskaper i Office

Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet inom växel, samt arbetat med både leverantörs- och kundkontakt.
Som person är du: 
Flexibel
Orädd
Positiv


Om företaget
På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 mars 2023
  • Ansök senast: 29 mars 2023

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Front office crew

Front office crew

16 april 2024

Receptionist

Receptionist

14 april 2024

10 april 2024

Säljande Receptionist

Säljande Receptionist

5 april 2024