Kontorsassistent på deltid till Nordr Sverige AB

Kontorsassistent på deltid till Nordr Sverige AB

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en Kontorsassistent till Nordrs fina och rymliga kontor i Mölndal. Det här är en tjänst för dig som serviceinriktad, social och som kan agera spindeln i nätet. Rollen innebär att upprätthålla en god allmän trivsel genom att skapa en trivsam och härlig arbetsplats.

Om oss
Nordr bidrar till samhällets utveckling genom att utveckla miljöer där människor vill leva och vara. Nordr förvärvar mark eller bebyggda fastigheter och skapar nya bostäder. Men de gör mer än så. De bygger inte bara nya bostäder, utan tar gärna en aktiv roll i utvecklandet av områdena runt omkring dem. På så sätt gör de bostäder ännu mer attraktiva för de som ska bo i dem och bidrar till samhällsutvecklingen och en hållbar miljö på samma gång.

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat rekrytering, bemanning och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är enormt stolta att ha funnits i branschen i mer än 30 år. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare, därav värdesätter vi dina åsikter högt och är lyhörda.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det väsentligt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt, därav är det betydelsefullt att förstå vår samt kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är stolthet, omtanke och engagemang. Dessa tre ledord genomsyrar allt vi på KFX HR-partner gör.

Arbetsuppgifter
I den här rollen kommer du att hjälpa till där det behövs, men de huvudsakliga arbetsuppgifterna innebär bland annat:
• Bevaka att det är ordning och reda i kontorets lokaler och zoner.
• Rengöra kaffemaskin och plocka i och ur diskmaskin.
• Beställa förbrukningsmaterial så som kontorsmaterial, samt catering och fika vid behov.
• Ansvara för inkommande och utgående post.
• Beställa ID06-kort och registrera passerkort.
• Vanlig förekommande administration, t.ex. administration av p-platser, maillistor, felanmälan, utskick.
• Göra det lilla extra för att bidra till en trivsam arbetsmiljö


Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett gott ordningssinne, är lösningsorienterad och som inte är rädd för att ta tag i saker. För att passa till tjänsten behöver du trivas i en roll där du får ta eget ansvar och ha varierande arbetsuppgifter. Vi ser gärna att du har tidigare arbetslivserfarenhet inom service.

Övrigt
Start: Omgående eller efter överenskommelse.
Omfattning: Måndag-fredag, 3 tim/dag.
Arbetstider: Kl. 08:00-11:00.

Vi arbetar med löpande urval, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Skicka därför in din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten kontakta ansvarig rekryterare Hanna Säreskog på 031-711 98 00.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 oktober 2021
  • Ansök senast: 14 november 2021

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


Site Administrator - Eskilstuna

Site Administrator - Eskilstuna

10 maj 2024

17 april 2024

Kontorsbiträde / webshopansvarig

Kontorsbiträde / webshopansvarig

14 april 2024

Administratör  kontorist

Administratör kontorist

22 mars 2024