Kontorsassistent sökes omgående

Arbetsbeskrivning

Jurek Bemanning Sverige AB Om företaget Jurek Bemanning är ett kraftigt växande företag som präglas av framåtanda. Att tänka nytt är vår ständiga strävan. Vi är stolta över att samtliga våra medarbetare är kompetenta, affärsdrivna och ansvarsfulla. Till en fartfylld arbetsplats i centrala Stockholm söker vi nu en kontorsassistent. Detta är en bemanningsuppdrag på ett halvår med start omgående! Arbetsbeskrivning Tjänsten som assistent innebär att stötta och avlasta medarbetare på kontoret administrativt. Detta kan innebära arbetsuppgifter så som t.ex.: . Mötesbokningar . Skrivarbeten . Redigering av dokument . Telefonpassning . PowerPoint presentationer . Kvittoredovisning, reseräkningar mm. Krav på person För att trivas i rollen har du lätt för att samarbeta och kan strukturera och prioritera dina arbetsuppgifter. Du älskar att ge service och är mycket mån om att alltid hålla en hög kvalite även i stressiga situationer. Vi sätter stort värde på din förmåga att arbeta självständigt och att kunna ta egna initiativ. Som person är du lojal, social, kommunikativ, noggrann och självgående. Vi tror att du har en gymnasieutbildning i botten samt har erfarenhet från liknande tjänster och har goda kunskaper i Officepaketet, Outlook och Powerpoint. Vidare har du mycket goda kunskaper i det svenska språket, både muntligt och skriftligt. Du erbjuds.. En roligt anställning på en fartfylld arbetsplats! Start: Omgående

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf

Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson

Sammanfattning

Postadress

Grev Turegatan 30
STOCKHOLM, 11438

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010