OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontorsfixarna grundades 1986 och är ett av branschens äldsta bemannings- och rekryteringsföretag.Vi är en lyhörd, flexibel och engagerad partner som erbjuder ett brett och anpassat utbud av personaltjänster.På vår kundlista återfinns en lång rad välrenommerade industri- och tjänsteföretag inom bland annat bank och försäkring, dagspress, biltillverkning, elektronik och underhållningsindustri.Kontorsfixarna har ca 450 medarbetare och finns representerat med regionala kontor runt om i landet.För kunds räkning söker vi en kontorsassistent/administratör.Företaget är beläget i centrala Malmö och på kontoret finns idag cirka 25 medarbetare. Arbetsuppgifter: I arbetsuppgifterna ingår att iordningsställa konferensrum, samt bokning av resor, hotellrum och externa konferenslokaler.Du sköter hela kontakten med leverantörerna och förhandlar om priser mm. Du kommer även att ansvara för receptionen där sedvanliga arbetsuppgifter som att svara i telefon, ta emot besökande samt posthantering ingår.Funktionen är en servicefunktion där det även ingår att hålla ordning på kontoret med allt vad det innebär. Kvalifikationer och egenskaper: Vi söker Dig som har erfarenhet av att arbeta som receptionist eller i en liknande servicefunktion.Meriterande är om Du har vana av att driva projekt.Du har mycket goda kunskaper i såväl svenska som engelska och har goda datorkunskaper.Som person är Du strukturerad, noggrann och rak i din kommunikation.Du vågar ta för dig och är både drivande och självgående. Intresserad av tjänsten?Då vi omgående kommer att påbörja rekryteringsprocessen, vill vi ha din ansökan så snart som möjligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Carin Galvit
Madeleine Karlsson
Ida Tegner
Ida Tegner
Lena Lydén
040-12 02 00
Lena Lydén
Rebecka Möberg
Rebecka Möberg
040-120200