Kontorsassistent/Receptionist sökes centralt

Arbetsbeskrivning

Kontorsfixarna Skandinavien AB Om företaget Vi söker en kontorsassistent/receptionist till ett av våra kundföretag som är ett riskkapitalbolag. De har sin verksamhet belägen i mycket trevliga lokaler i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Som assistent/receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och är då ansvarig för att ta emot företagets kundbesök. I dina arbetsuppgifter ingår att ta hand om företagets telefonväxel, bokning och skötsel av konferensrum samt post- och budhantering. Vidare innefattar tjänsten viss administration så som bokning av resor och inköp av kontorsmaterial. Kvalifikationer Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som förstår betydelsen av ett professionellt, flexibelt och servicemedvetet kundbemötande. Du har en hög social kompetens och ett trevligt och utåtriktat sätt. Vidare är det viktigt att du har förmågan att se vad som behöver göras och att du som person är självständig och prestigelös. Eftersom vår kund har internationella samarbeten är det viktigt att du har goda språkkunskaper i såväl svenska som engelska. Övrigt Tjänstens omfattning är på heltid och tillsvidare. Anställningen är bemanning till en början med goda chanser för överrekrytering för rätt person. Start för uppdraget är vid årsskiftet men för att få en bra introduktion krävs det att man går parallellt några dagar i december, så skicka därför in din ansökan omgående då vi går igenom ansökningarna löpande.

Artiklar i detta ämnet

  1. Gratis kontantkort - Hur då?

Kontaktpersoner på detta företaget

Pernilla Brolin
070-663 99 26

Sammanfattning

Postadress

Sturegatan 38
Stockholm, 11436

Liknande jobb


Rusta och Matcha

8 juni 2024