Kontorskoordinator

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter

Lernia Bemanning söker nu en kontorskoordinator för uppdrag hos vårt kundföretag vilket är en världsledande aktör inom digital säkerhet. Rollen som kontorskoordinator är central för att säkerställa en smidig drift av kontor och administrativa funktioner på daglig basis. Detta innebär att du är en viktig kugge när det gäller ansvar för lokaler och den allmänna trivseln på kontoret. Tjänsten är starkt serviceinriktad men har också en viktig administrativ sida.

Exempel på arbetsuppgifter:
• Ta emot besök och leveranser i receptionen samt sköta in – och utgående post/bud
• Vara ansvarig för säkerhetsåtgärder i form av larm, passerkort och nyckelhantering
• Boka taxiresor och hotell för besökare
• Vara i kontakt med leverantörer och fastighetskötare samt ta in offerter vid behov
• Inköp av kontorsmaterial och övriga produkter till kontoret
• Utföra inköpsorders samt uppföljning i affärssystem
• Planera events och övriga kontorsaktiviteter


Din bakgrund

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, gärna i internationell miljö. Du är en administrativ klippa och trivs i en koordinerande roll. Vår kund ingår i en internationell koncern, därför är det ett krav att du talar och skriver engelska obehindrat då mycket av den dagliga kommunikationen sker på engelska. Du är en van datoranvändare med goda kunskaper i MS Office samt erfarenhet av arbete i affärssystem.

Personliga egenskaper

För att passa för denna roll är du noggrann, strukturerad och serviceminded. Du trivs i en självständig roll där du tar mycket eget ansvar och arbetar proaktivt. Du motiveras av omväxlande arbetsuppgifter och för dig är det en självklarhet att göra det lilla extra för att överträffa förväntningar. Vidare är du flexibel, har god prioriteringsförmåga och är van att hugga i där det behövs.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Föräldravikariat t.o.m. 30/10 2016 / Heltid / Göteborg

Arbetstider 8.00 – 17.00


Tillträdesdag

Tillträdesdag är 13/ 6 2016

Information

Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan via lernia.se så snart som möjligt!

Lernia är vägen framåt

Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.

Kontaktpersoner på detta företaget

Kajsa Söderlund
0722-541368
Margreth Sternvad
0722-54 13 09
Tanja Zoric

Ida Holmberg
0722-541304
Dijana Stavreska

Theres Lundborg

Igor Glavan
0722-545122
Josefin Forsberg

Malin Grahmstad

Christofer Skoogh
0722541343

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia Göteborg Göteborg
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 15 april 2016

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, Göteborg
None

Postadress

Lernia Bemanning AB
Göteborg, 41764

Liknande jobb

Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010