Kontorskoordinator med sinne för ekonomi

Arbetsbeskrivning

Kontorskoordinator
Är du en serviceinriktad och driven person i början av karriären med ett sinne för ekonomi? Har du tidigare erfarenhet av fakturahantering och bokföring? Tycker du även om att vara spindeln i nätet och ha många bollar i luften samtidigt?

Du välkomnas in till en familjär företagskultur med engagerade medarbetare i attraktiva lokaler mitt i centrala Stockholm. Som kontorsassistent får du arbeta självständigt i en bred roll med stor möjlighet till personlig utveckling.

Den större delen av arbetet kommer till exempel vara fakturahantering och bokföring. Men också annat, som att ansvara för kontoret och ordna uppkommen administration. Om du har rätt förutsättningar för rollen så har du troligen erfarenhet av både service och ekonomi liksom du trivs i mötet med andra. Låter det som du? Välkommen med din ansökan, redan idag.

Omfattning: Direkt rekrytering med provanställning på 6 månaders

Ort: Stockholm City

Omfattning: Heltid, flex. Start enligt överenskommelse och tillsvidare.

Arbetsbeskrivning:
Hit kommer du till ett mindre, sammansvetsat team med 30 anställda. Rollen som kontorsassistent innefattar följande:

Rollen som kontorsassistent innefattar följande:

• Fakturahantering, från att skapa fakturor till att ta fram fakturaunderlag och korrigera då det behövs.
• Löpande bokföring samt sköta löner
• Avlasta och assistera säljarna med enklare administrativa uppgifter
• Inköp av kontorsmaterial
• Övriga uppgifter, det som behövs stöttning med för dagen. Det kan vara administrativa uppgifter men också då kaffemaskinen behöver omvårdnad.
Kvalifikationer:

• Här behöver du tidigare erfarenhet av service och bokföring, med fördel inom fakturahantering.
• Du håller både en god svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Du har god systemvana och lätt för att sätta dig in i nya system.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du öppen och initiativtagande. Du trivs i en omväxlande roll och tar gärna tag i det som behövs. Andra beskriver dig ofta som hjälpsam, lämnar man något till dig så kan man räkna med att det blir gjort och dessutom riktigt bra. Det har troligen med ditt driv och engagemang att göra, du trivs helt enkelt när du får saker genomförda. Är du dessutom professionell, självgående och med en ljus syn på arbetet? Då kommer du att trivas hos kunden.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Sista ansökningsdag: 2019-04-18, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Natalie Bettar | natalie.bettar@randstad.se [ mailto:natalie.bettar@randstad.se ] |

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 18 mars 2019

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


16 juni 2024

Office manager till GarBo

Office manager till GarBo

14 juni 2024

Mötesplatskoordinator

14 juni 2024