Kontorskoordinator på deltid till spännande bolag

Arbetsbeskrivning

Är du en person med härlig energi och gillar en bred roll där du tar ett ansvar för driften på kontoret? Då är detta tjänsten för dig?

Du kommer att vara kontorsansvarig men samtidigt fylla ”handyman” funktionen på kontoret. Den som fyller denna funktion kan komma att få ökat ansvar och fler arbetsuppgifter över tid.

Vår kund är ett bolag som ägnar sig åt att förbättra livet genom utveckling av produkter och teknologier.

Vi söker dig som är serviceinriktad, som tar initiativ, är proaktiv och ansvarsfull. Vi ser även att du är lösningsorienterad och händig samt att du behärska engelska och svenska obehindrat.

Arbetsuppgifter:

- Posthantering- främst fakturor, avtal, reseräkningar samt brev till anställda
- Arkivering av fakturor och reseräkningar
- Pakethantering (inkommande/utgående). Försändelser skapas genom TNT
- Hantering av passerkort, garagekort och bilnycklar
- Beställning av kontorsmaterial
- Kontakt med leverantörer, främst dem som erbjuder kontorsrelaterade produkter.
- Diverse arbetsuppgifter gällande kontoret, exempelvis påfyllning av kaffe samt rengöring av kaffemaskin


Om tjänsten:

Du kommer att vara anställd av Office Management, men jobba som konsult ute hos kund. Kundens kontor är beläget i Solna.

Övrigt:
Start: Omgående
Omfattning: Deltid, måndag-fredag 10.00-15.00
Arbetstid: Kontorstider

Sammanfattning

Liknande jobb


22 mars 2024

22 mars 2024

22 mars 2024