Kontorskoordinator till internationellt bolag i city

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi nu en Kontorskoordinator med placering i Stockholms city. Detta är ett konsultuppdrag på deltid via Wise Professionals som beräknas pågå under 3 månader med start omgående. För rätt person finns det möjlighet till fast anställning.



Ditt uppdrag

Som Kontorskoordinator kommer du att arbeta i en bred roll med olika ansvarsområden och ha det övergripande ansvaret för kontorsdriften. Du kommer att agera administrativt stöd för dina kollegor på kontoret och hantera löpande kontakt med såväl leverantörer som kunder.

Exempel på arbetsuppgifter som ingår i rollen:

- Bemötande av besökare och kunder, hantering av service via telefon och mail
- Ansvar för beställningar av kontorsmaterial, ta emot leveranser av förbrukningsartiklar samt hantering utav post- och kurirtjänster
- Samordna företagsevenemang och resebokningar, ibland även för externa kunder
- Organisera inkommande fakturor och affärsrelaterade uppgifter tillsammans med företagets ekonomiavdelning




Din bakgrund

För rollen som Kontorskoordinator söker vi dig som har ett par års erfarenhet från en liknande administrativ roll, gärna från ett medelstort företag. För att vara framgångsrik i rollen är det viktigt att du trivs med att vara ”spindeln i nätet” och att arbeta med varierande uppgifter, högt som lågt. Vidare behärskar du Officepaketet väl och har goda kunskaper i Excel.

Som person är du välorganiserad och arbetar strukturerat vilket gör att du inte låter saker falla mellan stolarna. Det är viktigt att du är lösningsorienterad, detaljfokuserad och noggrann i ditt arbete och utför dina arbetsuppgifter på ett professionellt sätt. För att passa för den här tjänsten behöver du ha god förmåga att hantera flera arbetsuppgifter parallellt och klara av att prioritera. Du talar svenska obehindrat och är bekväm med engelska i tal och skrift, övriga språkkunskaper är meriterande. Då detta är ett internationellt bolag behöver vi dina ansökningshandlingar på engelska.




När du blir en av oss

Som konsult hos Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.

Wise Professionals är en rekryteringsbyrå som designar, utvecklar och erbjuder hållbara rekryteringslösningar tillsammans med arbetsgivare och kandidater som ställer höga krav. Vi arbetar på uppdrag av Sveriges starkaste varumärken tillsammans med arbetsgivare som månar om sina medarbetares arbetsglädje. Idag finns vi i Stockholm, Göteborg, Malmö och Köpenhamn.



Om du vill veta mer

Du får gärna kontakta oss om du har frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver. Vi som arbetar med detta uppdrag är kandidatansvarig Emelie Sillén (emelie.sillen@wise.se) och konsultchef Stephanie Grammenidis (stephanie.grammenidis@wise.se).

Vi behöver dina ansökningshandlingar på engelska!

Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan!

Vi ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sofia Sjögren

Anna Colton

Martina Träen

Linnea Nordström

Alexandra Schröder

Sofia Boström

Kajsa Anäng

Barbara Lidholt

Camilla Lundberg

Annika Stålhandske Holm

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wise Professionals AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • fast lön Friskvårdsbidrag
  • Konsultuppdrag på deltid Visstidsanställning via Wise Professionalls
  • Publicerat: 15 december 2016

Besöksadress

Box 22109 10422 Stockholm
None

Postadress

Box 22109
Stockholm, 10422

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010