Kontorskoordinator till WIP

Kontorskoordinator till WIP

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Enligt Bolagsverket tillhör vi bemanningsbranschen men vi ser det inte som att vi arbetar med bemanning (inte bekvinning heller, för den delen) – vi jobbar med människor! Visst, vi rekryterar chefer och specialister, vi kompetensförsörjer industrier, teknikbolag, handelsföretag och andra, vi hjälper skolor att höja sin kompetens och vi matchar talanger och förmågor mot arbetsmarknadens behov. Men vårt erbjudande handlar egentligen om en enda sak: kraften att gå framåt. Därför säger vi hellre att vi är i ”bättre-framtids-branschen”. Med hög kompetens, personligt engagemang och ett prestigelöst arbetssätt är det vår ambition att varje dag vara en laddstation för människor och företag som vill utvecklas. Du kan hämta kraft hos oss i över tjugo städer från Stockholm i söder till Luleå i norr. Läs gärna mer på www.clockworkpeople.se

Om företaget
WIP i Borlänge AB är ett familjeföretag som startade 1985 och har kontoret placerat på Romme industriområde i en hemtrevlig lokal. Wip har jobbat med Backkamerasystem och tagit fram sitt egna märke Wipomatic redan år 1995. Märket WIP Light startades 2017 för LED-belysning. Wip säljer Wipomatic backkamerasystem över hela världen och supportar dessa med felsökningar och nyskapande kring deras säkerhet och arbetsmiljö i deras arbetsfordon.

Främst så säljs produkterna till OEM kunder och dess eftermarknad så produkterna säljs båda direkt och indirekt till alla världens hörn. Produkterna sitter på maskiner i gruvor, hamnar, skogen, vägar, jordbruk och övriga entreprenadmaskiner.

Vi på WIP växer kraftigt och söker nu nya härliga medarbetare!


Dina arbetsuppgifter
Som kontorskoordinator på WIP har du en bred och flexibel roll som innefattar många olika områden i verksamheten. Du arbetar huvudsakligen med orderhantering, det kan innebära att hantera inleverans, planera/packa order, fakturera och flödet däremellan. Du arbetar med tull och fraktfrågor samt planerar inköp. Du har löpande kontakt med kunder och besvarar frågor och beställningar både via telefon och mail.

Du ser till att kontorsmaterial finns på plats och är assisterande kring verksamhetens marknadsföring och sociala medier. Tjänsten innefattar allt från vanliga kontorsgöromål till att serva kunder med högsta kvalité och du fungerar som ett nav på kontoret.

Din profil
Som person gillar du att arbeta administrativt men har samtidigt inga problem med att plocka order och ha kundkontakt. Du tycker om att leverera resultat tillsammans med andra och trivs i ett högt tempo genom att driva, utveckla, inspirera och engagera. Du är lyhörd, proaktiv, strukturerad och kvalitetsmedveten i dina åtaganden. Vi ser gärna att du lägger vikt vid att skapa goda relationer och har med fördel erfarenhet från liknande tjänster. Du har B-körkort.

Ansökan
Ansök via vår hemsida www.clockworkpersonal.se senast 2023-02-20, urval sker löpande. För frågor eller mer information om tjänsten, kontakta konsultchef Emil Andrén på 070-821 53 19 eller på emil.andren@clwork.se.
Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


Agent Sales Support

Agent Sales Support

14 september 2023

Eftermarknadsplanerare till Saab

Eftermarknadsplanerare till Saab

8 september 2023

Ordermottagare/packansvarig

Ordermottagare/packansvarig

8 september 2023

Orderadministratör

Orderadministratör

8 september 2023