Kontraktshandläggare för spännande uppdrag

Arbetsbeskrivning

Jurek Bemanning Sverige AB Om företaget Vår kund är ett världsledande bioteknologiskt läkemedelsföretag.Företaget grundades 1980 och finns i dag över stora delar av världen med drygt 18 000 anställda.Denna roll finns placerad på företagets svenska kontor i Solna.Arbetsbeskrivning Vi söker nu för kunds räkning en kontrakts- och budgethandläggare vid läkemedelsprövning.I rollen som kontraktshandläggare kommer du att planera, förhandla och effektuera samtliga kontrakt i kliniska prövningar.Du kommer att tilldelas en budget och det är ditt ansvar att förhandla om priser och kontrakt med respektive sjukhus samt att se till att kontrakten följs av alla parter.Du ansvarar för kontroll och rapportering av betalningar samt sköter statistikuppföljning av antalet besök som gjorts.Störst roll har du i projektens inledningsfas men även under projektets gång har du många löpande uppgifter.Du kommer att ingå i studieteamet, tillsammans med projektledare, projektassistenter, regulatoryhandläggare, safetyhandläggare och prövningsledare.Du arbetar mot 7 länder vilka återfinns i Norden samt Baltikum.De största delarna av din roll ligger inom budgetförhandling och lönsamhetsberäkning.Du kommer att ha en nära kontakt med huvudkontoret i Europa där företagets juridiska avdelning återfinns.Krav på person Vi tror att du som söker har en utbildning inom ekonomi samt att du förvärvat dig viss relevant arbetslivserfarenhet.Vidare tror vi att du har goda kunskaper i SAP och Excel samt att du behärskar det engelska språket i såväl tal som i skrift.Behärskar du något baltiskt språk ses detta som meriterande för tjänsten.Erfarenhet utav förhandlingar och kontraktskrivning ses också som meriterande. Du som söker tjänsten är vidare driven och har en stor vilja att utvecklas och lära nytt.Du tycker att det är roligt med nya arbetsuppgifter och sporras av utmaningar.Vidare har du en hög stresstålighet, är duktig på att prioritera samt tar stort eget ansvar.Du är serviceminded och trivs i en prestigelös omgivning där kollegor hjälper varandra.Utöver ovanstående trivs du med ett arbete som innebär mycket externa kontakter både inom och utom Sverige. Du erbjuds.. Du kommer att erbjudas en rolig och utvecklande roll på ett internationellt företag i en spännande bransch.Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet men beräknas fortlöpa tillsvidare.Du söker tjänsten via vår hemsida, www.jurekbemanning.se.Ansök tjänsten omgående då vi intervjuar löpande. Start: Omgående Lön: Enligt ö.k

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
08-525 01 805
Malin Sjöström
0709-721470
Malin Sjöström
08 - 525 01 805
Rakel Jarl
070-972 13 52
Thomas Eklöf

Sara Molin
08-52501818
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Amir Norifard
0709-721595
Sara Molin
0766-331445
Hanna Jakobsson

Sammanfattning

Postadress

Grev Turegatan 30
STOCKHOLM, 11438

Liknande jobb


Administrativ arbetsuppgifter

23 augusti 2010

Administrativ handläggare

24 augusti 2010

Avdelningsassistent

24 augusti 2010

Administrativ assistent

24 augusti 2010