Koordinator

Arbetsbeskrivning

Sector Alarm är en totalleverantör av trygghet och säkerhet för privata bostäder och mindre företag. Sector Alarm har idag 385.000 kunder och är den näst största aktören på den svenska marknaden för hemlarm. Sedan etableringen 1989 har företaget utvecklats till att idag vara det näst största larmföretaget i Norden. Sector Alarm växer snabbt och har idag verksamhet i Irland, Norge och Sverige. Sector Alarm har som långsiktigt mål att bli det ledande företaget för trygghetslösningar i Europa.

Uppdragsbeskrivning

Du kommer att arbeta i en ny roll som koordinator och skapare av kvalitetsprocesser i den svenska driftsorganisationen. Tjänstens huvudsakliga syfte är att skapa och förbättra rutiner och processer för att undvika avvikelser och målet är en snabbare och effektivare organisation. Rollen är både operativ och strategisk.  

Arbetsuppgifter

• Kvalitetsansvarig för rutiner och processer inom driftorganisationen.
• Ansvarig för driftavdelningens avvikshantering
• Sammanställa rapporter och resultat
• Prognos och forecast till leverantörer
• Beställning av larmprodukter
• Huvudkontakt för centrallager i Helsingborg
• Upplägg för rekryteringsannonser och introduktionsbrev
• Löpande uppföljning med installatörer vad gäller utbildning och kurser
• Ansvar för utlämning och uppföljning av nycklar och ID handlingar, kläder, GPS.
• Driva projekt inom miljö och kvalitet


 Som du kan utläsa av beskrivningen är den en analytisk, drivande, avslutande och övertygande person vi söker. Lägg till förmåga att söka lösningar, vana vid att arbeta i en målfokuserad verksamhet, vilja att driva och utveckla samtidig som du löser det dagliga operativa arbetet.

Du har utbildning inom ekonomi/kvalitet och erfarenhet av att arbeta i ett kundfokuserat företag med kvalitet och service som högsta prioritet. Du behöver inte många års arbetslivserfarenhet, här är det en förmåga och talang vi söker. Vi lägger stor vikt vid personlighet.

Kundorienterad, Förbättringsvillig, Målmedveten och Pålitlig är värderingar som är dina.

Läs mer och ansök via Jerrie.se med CV och personligt brev senast den 16 juni. Vid frågor kontakta Helene Hagman 0708-20 47 04.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Helena Bruman
0735 40 52 62
Rekryteringskonsult Mia Roos-Jonsson
0723-282253
Rekryteringskonsult Monica Lönnbom
076 160 79 15
Rekryteringskonsult Helena Bruman
0735 40 52 62
Rekryteringskonsult Maria Hörnestam
076-3387646
Affärområdeschef Pierre Sander
0763-413411
Rekryteringskonsult Helena Bruman

Rekryteringskonsult Malin Persson
0735 12 44 98
Rekryteringskonsult Malin Persson
0735-12 44 98
Rekryteringskonsult Martin Dahlberg
076-3170741

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JERRIE AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid -
  • Publicerat: 3 juni 2015

Besöksadress

ODINSGATAN 9 VÅN 4
GÖTEBORG

Postadress

ODINSGATAN 9 VÅN 4
GÖTEBORG, 41103

Liknande jobb


Exekutiv assistent

Exekutiv assistent

26 april 2024

26 april 2024