Koordinator

Koordinator

Arbetsbeskrivning

Vi söker just nu till vår kund, en person som har ett genuint intresse för service och har viljan att ge en bra kundupplevelse. Han/hon/hen är ansvarstagande och driven med ett professionellt agerande samt har en hög kommunikativ förmåga.

Det är meriterande med erfarenhet från liknande roller samt vana att arbeta i Word och Excel.

Personen är engagerad, entusiastisk, posivit och mycket serviceinriktad.

Arbetsuppgifter som ingår i rollen är bland annat:

- Kontakt med kund i olika länder

- Kontakt med dispatchers och tekniker inom bolaget

- Boka/delta i projektmöten med kund i olika länder

- Skapa ”uppdrag”

- Skapa/uppdatera dokumentation och mallar

- Planera utrullningar i butik och kontor

- Planera installationer

- Koordinera utrullningar i olika länder

- Hantera lagerutrustning

- Boka installationer med butik och kontor

- Boka installationer med dispatcher och tekniker

- Beställa och skicka förbrukningsmaterial till tekniker

- Planera och boka kundundersökning

- Skapa fakturaunderlag

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan! Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om oss

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2023
  • Ansök senast: 3 juli 2023

Liknande jobb


Office Manager till vår kund i Solna

Office Manager till vår kund i Solna

8 april 2024

Administrative Manager at Serneke International

Administrative Manager at Serneke International

27 mars 2024

Produktionsplanerare

Produktionsplanerare

22 mars 2024