Koordinator för ORSY System och Koncept

Arbetsbeskrivning

ORSY-konceptet, som står för ”ordning och reda satt i system” är hjärtat i erbjudandet till våra kunder. Konceptet förenklar och optimerar hanteringen av förbrukningsmaterial och är unikt på marknaden.

Som en del i vår utveckling går vi nu mot en lansering av helt nya digitaliserade ORSY system. Produktfamiljen ORSY börjar därmed att bli stor och vi söker därför dig som vill vara länken mellan systemen, våra säljare och våra kunder.

Jobbet innebär
Denna koordinator roll innehåller både enklare tekniska installationsmoment och administrativa, coachande och utvecklande delar. Rollen i sig är ny så du kommer att få möjligheten att skapa den tillsammans med oss. Du kommer att hålla ihop vårt servicekoncept ORSY och du kommer att ingå i ett team tillsammans med vår affärsutvecklare där ni kommer jobba nära varandra med våra tjänster och koncept.

Några centrala moment i rollen


• successivt kommer du att vara vår specialist på våra nya digitaliserade tjänster
• utbilda och ge stöd till våra säljare i hur systemen fungerar
• sätta upp systemen (till våra kunder tekniskt)
• hålla koll på beställningar och leveranser
• arbeta med teknisk support till våra säljare
• utveckla våra processer för att ständigt förbättra kundupplevelsen
• viss administrativ uppföljning

Vem är du?
Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet och dina grundläggande färdigheter där vi tror att du vill ta nästa steg. Vi kräver egentligen ingen konkret utbildning, däremot får du gärna ha relevanta erfarenheter som du vill vidareutveckla hos oss.

Du har goda kunskaper inom IT och lätt för att lära dig hur olika back-end system fungerar. Du tycker digitalisering är spännande och du gillar att vara en del i ett team som gemensamt löser uppgiften. Du har ett stort driv och engagemang som smittar av sig både på medarbetare och kunder. Kanske är du personen som dina vänner och familj ber om hjälp när det kommer till att köpa en ny telefon eller har datorproblem.

Det är meriterande om du har


• erfarenhet av LEAN
• jobbat med first line support i någon form
• jobbat med försäljning

 

Som person är du


• serviceinriktad
• en god kommunikatör
• samarbetsorienterad och får med dig dina medarbetare på tåget
• analytisk
• strukturerad och håller ordning
• noggrann och säkerställer att dina projekt blir klara
• självgående i ditt arbete men inte rädd för att be om hjälp

Vi erbjuder
Vi kommer att erbjuda dig relevant onboarding, utbildning och de verktyg som krävs för att du ska kunna ta dig an rollen på ett bra sätt. Vi investerar i våra medarbetare och är övertygade om att medarbetarna är skillnaden som gör skillnad där vi tar vara på goda idéer och värdesätter ditt unika perspektiv.

Vi erbjuder dig möjlighet till utveckling och som medarbetare hos oss vill vi att du ska lyckas. Du erbjuds ett flexibelt jobb med stort eget ansvar i ett företag med starkt varumärke och en organisation med mycket energi och glädje. Vi är ett av världens största familjeägda företag där vår familjära atmosfär och framåtanda är tydlig.

Tjänstgöringsgrad:                                       Heltid

Placeringsort:                                               Örebro

Formell befattning kommer att vara:                Concept & System Coordinator

 

Om ansökan
Rekryteringsarbetet pågår löpande under ansökningstiden så vänta inte med att skicka in din ansökan. Din ansökan bör bestå av bifogat CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är intresserad av tjänsten och vad du kan bidra med.

Sök tjänsten senast 31 augusti 2022. Kontaktperson för tjänsten är Cristofer Undegård, 070 374 3011


• Första steget i rekryteringsprocessen är kontinuerlig granskning av ansökningar av rekryterande chef och HR partner, som resulterar i ett första urval av kandidater. När du skickat in din ansökan får du återkoppling inom 2 veckor med besked om du går vidare i processen.

 


• Om du går vidare i processen kontaktar vi dig via telefon eller email för en första intervju som kan ske digitalt eller fysiskt. Håll därför koll på din mailbox, både inkorg och skräppost vid inskickad ansökan.

 


• För de kandidater som går vidare i processen kommer inför en andra intervju att genomföra personlighetstest. Det kan bli aktuellt med andra typer av tester samt bedömningstekniker, som du i så fall kommer bli informerad om i din process.

 


• I de flesta av våra rekryteringsprocesser ges man möjligheten att träffa andra kollegor. Vi tar även referenser från tidigare arbetsgivare.

På Würth strävar vi efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka. Vi välkomnar varmt sökande med olika bakgrund. Vi kan komma att tillämpa provanställning.

Om Würth
Würth är en kombination av ett logistikföretag, ett serviceföretag och ett säljbolag. Vårt mål är att hjälpa våra kunder att effektivisera sin hantering av förbrukningsmaterial genom lösningar som skapar ordning och reda. 

Vårt huvudkontor och lager finns i Örebro, där finns också de administrativa och lagerrelaterade tjänsterna. Vi har Sveriges största säljkår, butiker över hela landet, innesäljare, e-handel i framkant och en kundsupport i världsklass. Würth är världens ledande leverantör av förbrukningsmaterial till företag inom fordon, industri, bygg och hantverk. Koncernen finns i 84 länder och har nära 100 000 anställda. Vår värdegrund som bygger på inspiration, mod och passion visar vad vi står för och vad vi vill åstadkomma.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Würth
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 augusti 2022

Liknande jobb


23 september 2022

Sales Support Specialist

Sales Support Specialist

21 september 2022