Koordinator, Operations

Arbetsbeskrivning

Providing access to clean power when and where it is needed.


Azelio is a Swedish public company in the game of improving the world. We have a solution to one of the biggest challenges facing humankind today: How to supply affordable and renewable power on demand where it is needed at all hours of the day. Combining a game-changing energy storage technology with emission free energy production, cleaner than established renewable technologies and at a lower cost than fossil alternatives.


Azelio is in an extensive expansion phase with recent installations in Sweden, Morocco and in Abu Dhabi. Several MOUs has been signed globally during 2019 and 2020 and two commercial contracts have been signed, in Sweden and in Dubai with installations during 2021. Azelio’s award-winning technology has received substantial global attention for its unique ability to store renewable energy and provide affordable and clean power on demand all hours of the day.




Koordinator, Operations

Som Koordinator får du en viktig roll där du ansvarar för uppgifter av olika omfattning och komplexitet.

Arbetet är omväxlande och självständigt och innefattar allt ifrån chefsstöd och förbättringsarbete till administrativa rutinärenden i teamet. Inom Operations arbetar vi med Supply chain, Produktion, Installation och Service.



Din roll

Du hanterar teknisk dokumentation för projekt inom Operations, såsom utskick, arkivering, protokoll och avtalshantering Du planerar och bokar resor och möten för vår personal och är vår huvudkontakt mot resebyrån Du förbereder och strukturerar de underlag som behövs, tex underlag som bifogas fakturor En stor del av arbetet är administrativ support för avdelningen, tex att se över regelverk och hantera visum  

Tjänsten avser mycket administration, du stöttar intern personal och arbetar självständigt vilket innebär att du trivs med att ta eget ansvar och att arbeta för att förbättra och effektivisera.



Vem är du?

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande uppgifter. Du har en gymnasial utbildning och talar och skriver obehindrat på svenska, du behärskar engelska både muntligt och skriftligt. Dina allmänna IT-kunskaper är goda, det är meriterande om du har erfarenhet av olika system, tex CRM.

Som person krävs det att du är strukturerad med ett sinne för ordning och reda. Det händer mycket hos oss vilket ställer krav på snabbhet och effektivitet, du besitter en mycket god samarbetsförmåga. Det är viktigt att du är rätt person för rollen och teamet. Din arbetsplats blir på vårt kontor i Göteborg, men du ska ha möjlighet att någon gång ibland arbeta på våra andra siter i Sverige.

Känsla för detaljer, driv, en positiv attityd och ett lösningsfokuserat synsätt är en självklarhet för dig. Vi arbetar tvärfunktionellt i verksamheten, att kunna se helheten i flödet är därför viktigt. Du har lätt för att skapa kontakt och bygga relationer internt och externt.



Vi erbjuder dig en plats i ett företag där vi alla är delaktiga i vår framgång och tar ansvar för en hållbar framtid. Du får stor frihet i din roll och planeringen av dina arbetsdagar, och möjlighet att arbeta i ett team med fantastiskt engagerade kollegor. Vi drivs av nyfikenhet och vill alltid befinna oss i framkant när det gäller teknik och att driva utvecklingen framåt.



Har du frågor om rollen, kontakta Peter Gabrielsson, VP Operations på +46 (0)706 08 71 88 alt. peter.gabrielsson@azelio.com.

Vill du veta mer om Azelio? Besök www.azelio.com  



Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azelio AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juni 2021
  • Ansök senast: 15 juni 2021

Besöksadress

REGNBÅGSGATAN 6
None

Postadress

REGNBÅGSGATAN 6
Göteborg, 41755

Liknande jobb


Biladministratör söks

Biladministratör söks

16 maj 2024

Administratör till Planstöd

Administratör till Planstöd

15 maj 2024