Koordinator sökes till spännande uppdrag i Malmö!

Arbetsbeskrivning

Presentation

Vi söker nu en koordinator till en av våra framgångsrika kunder i Malmö.

Tjänsten är på 50 % så vi ser gärna att du som söker är student eller har en annan huvudsaklig sysselsättning och att du gärna har minst 1 år kvar av dina studier.
Arbetet kommer att ske på dagtid och upplägget kommer att vara flexibelt.

Uppdraget startar i April och kommer att pågå i minst 1,5 år!

Urval sker löpande, så välkommen med din ansökan redan idag!

Arbetsuppgifter

Vi erbjuder dig en spännande tjänst där du kommer få vara med och driva ett stort projekt. Du kommer i ditt dagliga arbete att få planera, dokumentera och ha kontakt med kundens olika återförsäljare.

Du kommer att arbeta i ett team men äga hela processer vilket kräver att du är ansvarstagande och trivs med att jobba självständigt.

Andra vanliga arbetsuppgifter kommer exempelvis vara reklamationshantering och att vara kontaktperson både internt och externt.

Utbildning/erfarenhet

Vi vill att du som söker är driven, noggrann, strukturerad och självgående. Tjänsten kräver att du kan hålla en hög servicenivå och att du kan arbeta i många olika processer parallellt.

Vidare ser vi gärna att du arbetat i en koordinerande roll i något år, att du gillar högt tempo och att du tycker om att kommunicera med människor.

Då mycket rapportering sker i Excel vill vi att du som söker har mycket goda kunskaper i Excel.
Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat. Har du dessutom kunskaper i danska är detta meriterande.

Förmåner

Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag.
Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Företagsbeskrivning

Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig lång erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.

Kontaktpersoner på detta företaget

Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld

Suzana Mojanovska
070-618 25 16
Peder Bjursten
073-944 54 60
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld
073-9445752
Elisabeth Carlheim-Gyllenskiöld

Estelle Mårtenson
073-944 54 76
Peder Bjursten
040-661 25 24
Estelle Mårtenson

Estelle Mårtenson
073-9445476

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Syd AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Deltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 19 mars 2015

Besöksadress

Baltzarsgatan 31, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


31 maj 2024