Koordinator till Armatec!

Koordinator till Armatec!

Arbetsbeskrivning

Armatec har en utpräglad vinnarkultur som bygger på affärsmässighet, engagemang, kompetens och arbetsglädje! I rollen som koordinator, kommer du att hålla på med intern processoptimeringi en roll som präglas av service genom bearbetning och orderhantering gentemot främst intern personal. Välkommen med din ansökan!

OM TJÄNSTEN
Armatec är specialister inom klimatsmart flödesteknik och löser olika problem för kunder inom vatten, värme, kyla och process. Det gör de med hjälp av skickliga och engagerade medarbetare samt noga utvalda produkter och färdiga systemlösningar. Armatec som ägs av Ernströmgruppen, är en nordisk koncern med huvudkontor i Sverige och dotterbolag i Danmark, Norge och Finland.
Armatec Sverige omsätter 360 MSEK och har 89 anställda, varav ca 70 vid vårt huvudkontor i Göteborg.

Armatecs lösningar är kundanpassade och alltid med fokus på långsiktig hållbarhet.

Företaget sitter i fräscha och nybyggda lokaler i Mölndal och har ett stort fokus på medarbetarnas välmående och hälsa. Du välkomnas till ett litet och familjärt team där du verkligen får möjligheten att bli en viktig del inom organisationen.

Du erbjuds


* En viktig roll i ett litet team
* En hälsofrämjande arbetsgivare
* Ett nära ledarskap med engagerade kollegor
* Stor chans till tillsvidareanställning inom ett innovativt företag


ARBETSUPPGIFTER
Armatec håller ett antal strategiska initiativ för att hålla relevans i en föränderlig marknad. För att säkerställa en hållbar och problemfri implementation sökes koordinator som främst kommer arbeta nära QA funktionen i processystemet Canea One.
Det innebär att du främst kommer att fokusera på:


* Att koordinera intern processoptimering genom att planera och dokumentera möten med processägare samt uppdatera befintlig process i ledningssystemet
* Koordinera utbildningar relevanta till processen
* Att vara delaktig som koordinator i andra strategiska initiativ som pågår på Armatec.


VI SÖKER DIG SOM
* Har en eftergymnasial utbildning inom ett relevant område
* Har arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
* Har en strukturerad personlighet och lätt att förstå processflöden.
* Har en hög generell datavana och erfarenhet att hantera affärssystem och andra planeringsverktyg

Det är meriterande om du har erfarenhet av företag inom B2B eller tidigare berört processoptimering.
Vidare tror vi att du är en social person som är nyfiken och gärna vill lära dig om nya tekniska lösningar. Vi ser också att du trivs när du får samarbeta med andra.

Övrig information


* Start: Enligt överrenskommelse
* Omfattning: Heltid 6 månader, konsultuppdrag
* Placering: Mölndal, Göteborg
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Armatecs önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Armatec

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juli 2021
  • Ansök senast: 20 augusti 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Kontorsassistent Åkersberga

Kontorsassistent Åkersberga

26 april 2024

15 april 2024

Chef Privat Försäkring

15 april 2024