Koordinator till företag i centrala Göteborg

Koordinator till företag i centrala Göteborg

Arbetsbeskrivning

Till vår kund i centrala Göteborg söker vi omgående efter en hjälpsam prestigelös koordinator på 60 %.

Kunden erbjuder
En utvecklande roll för dig som trivs med att vara koordinator. Hos oss är du en nyckelperson där du i din vardag arbetar med all typ av administration. Du kommer att arbeta nära vår Tekniska Direktör med traditionella sekreteraruppgifter men lika viktigt är att du ser dig som en möjliggörare för hela vårt team.

Vi reser en hel del och behöver därför hjälp med allt från biljettbokning till att söka visum men även annan administration kring bokningar av konferenser och event.

Du är också en central person för oss när det kommer till ekonomi och fakturahantering. Vi vill att du hjälper till med kontering av fakturor och beställningar av diverse kontorsmateriel. Vi söker ingen expert men gärna ett intresse att lära sig grundläggande ekonomi.

Vi erbjuder dig att arbeta i ett härligt ingenjörsteam med mångårig kompetens inom nybyggnation av fartyg, energieffektivitet, förnyelsebar energi och maskinteknik. På grund av att vi arbetar så brett med våra systerbolag inom koncernen är vi ofta ute och reser eller sitter på annan ort i projekt, vilket gör att du kommer att vara den fasta punkten på avdelningen, något du behöver trivas med.

Om dig
Vi tror att du är en person som verkligen genuint trivs med att arbeta som assistent. Du förstår att du är en del av vårt team och att du med ditt sätt och personlighet möjliggör att vi alla kan bli bäst på det vi gör. Du har tidigare erfarenhet av liknande roll och är en nyfiken person som vill testa nya vägar för att administration ska bli enkelt.

Som person är du klok men ändå lättsam, du är serviceinriktad och brinner för att vara en möjliggörare. Du kan enkelt röra dig mellan sociala sammanhang till att hantera konfidentiella uppgifter, något som kräver att du har integritet. Noggrannhet är en av dina starka egenskaper.

Vi vill gärna se att du har någon form av utbildning, som t ex vidareutbildning inom administration, grundläggande ekonomi eller annat liknande. Men vi vill poängtera att det är din person och din ambition för rollen som väger tungt, då vi letar efter rätt person som passar hos oss.

Om kundföretaget
Vi är ett dynamiskt team på 18 personer i blandade åldrar som alla har specialistkompetens inom olika områden så som Fartygs hållfasthet, Hydrodynamik, Maskinteknik och Upphandling. Vi är ofta med och driver stora projekt åt och med våra andra bolag inom koncernen. 

Är det här rollen för dig? 
Vänta inte med att söka! Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos oss på OnePartnerGroup och uthyrd till vår kund.
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi tar inte emot ansökningar via mejl vi tar endast emot ansökan via hemsidan.

Om OnePartnerGroup
OnePartnerGroup är en svenskägd koncern som erbjuder företag hjälp med rekrytering, bemanning, utbildning och smarta produktionslösningar. Vi finns verksamma på ett 50-tal orter i Sverige och har cirka 2500 engagerade medarbetare. Med ett brett kontaktnät och god lokalkännedom kan vi erbjuda ett stort utbud av lediga tjänster, inom flera områden och med olika kompetenskrav.

Kontaktpersoner på detta företaget

Pauline Pettersson

Pauline Pettersson

Piero Gatica

Sara Ernström

Sara Ernström

Fredrik Moberg

Jeanette Hjalmarsson
0729-745500
Eldin Ljutovac

Jeanette Hjalmarsson

Magnus Olausson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: OnePartnerGroup
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 januari 2021
  • Ansök senast: 26 januari 2021

Besöksadress

Österängsvägen 3, JÖNKÖPING
None

Postadress

Österängsvägen 3
JÖNKÖPING, 55463

Liknande jobb


Vi söker en Nämndsekreterare / Registrator

Vi söker en Nämndsekreterare / Registrator

19 februari 2024

26 januari 2024