Koordinator till SWARCO i Göteborg

Koordinator till SWARCO i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Koordinator till SWARCO i Göteborg

Är du flexibel och positiv och en riktig teamspelare? Vill du arbeta med planering, support, administration och koordinering? Nu söker vi på Framtiden en driven Koordinator till SWARCO Sverige AB i Göteborg!


Dina arbetsuppgifter
I din roll som Koordinator hos SWARCO kommer du tillsammans med din närmaste kollega att koordinera tekniker och kunder för bokningar för diverse underhåll och reparationer av digitala skyltar, parkeringssystem och trafikljus runt om i Sverige.


Ditt jobb är att ta emot ärenden över telefon & mejl från kund för att sedan förmedla dessa till teknikerna. Samtliga ärenden bokas in med tekniker och administreras i företagets egna hanteringssystem. Du kommer även att ansvara för faktureringen till kunderna.
Detta är en tidsbegränsad anställning om 2 år med chans till förlängning.


Om företaget
SWARCO är en österrikisk privatägd koncern med huvudkontor i Wattens/Innsbruck och finns representerade i mer än 80 länder. Deras fokus är på intelligenta system för trafikmarknaden och verksamheten består av utveckling, marknadsföring och försäljning av datoriserade styr-, övervaknings- och informationssystem, produkter och tjänster för väg-, kollektivtrafik och parkering.


SWARCO Sverige AB är idag ca 110 anställda och har kontor i Stockholm, Göteborg, Karlstad och Malmö. Deras kunder är främst Trafikverket, kommuner, kollektivtrafikhuvudmännen, Swedavia samt ett antal privata parkeringsoperatörer, fastighetsägare och köpcentrum. De arbetar både med större projekt, installationer och eftermarknadsservice.


Din profil
Vi söker dig som kan förmedla professionalitet och glädje till våra kunder och tekniker. Du bör vara flexibel, positiv och en riktig teamspelare! Vi värdesätter personlighet högst.


Skallkrav:


Gymnasieutbildning
Några års erfarenhet från administration, koordinering eller service
Goda kunskaper i Office-paketet
Flytande svenska och mycket god engelska



Meriterande:
Erfarenhet av koordination av resurser/personal (schemaläggning)
Erfarenhet från fakturering och orderhantering
Erfarenhet av SAP IFS



Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas av kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.


Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Personalansvarig har som uppgift att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.


Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.


För denna tjänst kommer du under en period om 12 månader vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.


Den här rekryteringsprocessen hanteras av Framtiden. Swarcos önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går via Framtiden.


Villkor
Startdatum: Omgående
Placeringsort: Göteborg
Arbetstider: Kontorstider
Omfattning: 100%
Urval sker löpande! Skicka in din ansökan redan idag för att inte missa chansen!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB, Göteborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 maj 2021
  • Ansök senast: 20 juni 2021

Postadress

Drakegatan 7
GÖTEBORG, 41250

Liknande jobb


Kvalitetsutvecklare

13 september 2021