Koordinator/innesäljare

Koordinator/innesäljare

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och guida elever från jobbdröm till drömjobb?

Movant AB är vuxenutbildningsföretaget som i nära samarbete med bransch-och näringsliv utvecklar den bästa utbildningen för varje elev. Movant har sedan starten nischat sig inom yrkesutbildningar, och genom det skapat ett stort nätverk av företag som hjälper oss att skapa närmsta vägen ut till jobb. Skolorna finns från Malmö i söder till Luleå i norr och är en del av i AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag, som vill skapa en bättre framtid genom utbildning med hög kvalitet, goda resultat och nytänkande.

Det här blir du en del av

Är du intresserad av att arbeta i en edtech miljö med stor möjlighet att utforma din tjänst och vardag? Som koordinator på Movant Säkerhetsutbildningar blir du en del av ett nationellt team på fem personer som tillsammans skapar det nya, digitala utbildningslandskapet inom certifierings- och säkerhetsutbildningar.

Movant Säkerhetsutbildningar ger certifieringskurser och utbildningar inom områden som är en viktig del av utbildning och fortbildning inom byggyrken, VVS, fastighet, el, fordon och industri. Movant Säkerhetsutbildningar håller just nu på att ta fram digitalt material och vår långsiktiga plan är att utbilda många fler med detta koncept och söker efter organisationens ”spindel i nätet”. Vi är ett sammansvetsat team som brinner för utveckling och säkerhetsfrågor. Vi tycker om att ha roligt på jobbet och ge våra deltagare den mest högkvalitativa utbildningen som går att få!

Det här erbjuder vi dig / det här söker vi

Arbetet som koordinator på Movant Säkerhetsutbildningar innebär ansvar för kundbokning, bearbeta nya kunder på telefon/mail/digitalt, administration och hålla kontakten och samordna våra instruktörer. Det finns goda möjligheter till att själv forma tjänsten och digitala kompentenser (listade nedan) är meriterande. Sammanfattningsvis så kommer du att vara "spindeln i nätet" i en del av Movant som ska digitaliseras och växa. Vi har en mycket spännande tid framför oss och hoppas du vill vara med på denna resa.  

• Mycket god datorvana (officepaketet)
• Säljvana
• Omnius
• Hypocampus
• Dokumenterad professionell erfarenhet av sociala medierna: Facebook, Instagram, LinkedIn
• Fotografi/video
• körkort

 
Övrig information

Tillträdesdag:  Efter överenskommelse
Placeringsort: Halmstad
Anställningsform: Heltid tillsvidare (6 mån provanställning)
Sista ansökningsdag: 12/6 
Kontaktperson: Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ta kontakt med Per Nygård tel. 076-7643367
Är du den vi söker?

Välkommen att skicka in dina ansökningshandlingar innehållande CV och personligt brev där du motiverar varför du söker dig till och just denna tjänst. Vi är tacksamma att få din ansökan så snart som möjligt och återkommer med besked till dig så snart vi fattat ett beslut.

Välkommen med din ansökan!

Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster.

Vi är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Välkommen att läsa mer på www.academedia.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Movant
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 mars 2020
  • Ansök senast: 12 juni 2020

Besöksadress

Box 213
None

Postadress

Box 213
Stockholm, 11251

Liknande jobb


Administratör med servicekänsla

Administratör med servicekänsla

18 november 2022

10 november 2022