Koordinerande Administratör med utvecklingspotential

Koordinerande Administratör med utvecklingspotential

Arbetsbeskrivning

Är du en driven person som har ett stort intresse för entreprenörskap? Är du strukturerad och ekonomiskt lagd? Tycker du även om att arbeta med varierande arbetsuppgifter med många kontaktytor? Om svaret är JA så kan vi erbjuda dig en unik möjlighet som på sikt kan leda till en riktigt spännande karriär!
För Svenska Karamellkompaniets räkning letar vi efter dig som initialt kommer ta dig an en adminroll med fokus på ekonomi och marknad. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med företagets grundare och tillsammans kommer ni att driva företaget framåt.
För att trivas i rollen bör du ha ett sinne för kalkyler då stor del av arbetet utförs i Excel. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat ordermottagning, digital lagerkontroll och försäljningsadministration. Du kommer även att hantera enklare faktureringsuppgifter och ha löpande kontakt med kunder och leverantörer. På sikt finns det möjlighet att ta ett större ansvar och arbeta mer med affärsutveckling samt mer självständigt driva företaget framåt.
Svenska Karamellkompaniet är en liten organisation och därför är det viktigt att du trivs i ett mindre företag och är beredd på att fler arbetsuppgifter kan involveras inom ramen för tjänsten.
Vi söker dig som:
I slutet av dina studier på universitet eller högskola med inriktning ekonomi
Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska
Kan ta dig till kontoret i Landskrona
Har god eller mycket god erfarenhet av att arbeta i Excel
Med fördel har erfarenhet från Fortnox



Du är:
Handlingskraftig, lösningsorienterad och strukturerad
Vänlig och social
Anpassningsbar och trivs att arbeta på ett mindre kontor



Du erbjuds:
Ett roligt arbete med stora utvecklingsmöjligheter
En möjlighet att lära dig om verksamhetsutveckling från en kompetent och erfaren mentor
En unik möjlighet att bli en del av ett spännande företag med en expanderande resa framöver



Om Svenska Karamellkompaniet:
"Svenska Karamellkompaniet AB bildades 2018 och har sedan dess haft en snabb tillväxt. Våra produkter finns idag i över 200 butiker i hela Sverige och vi har en stabil försäljningsutveckling."
Företaget har idag stora och etablerade kunder som Hemköp, Coop och ICA med sikte på fler stora aktörer i framtiden.


Övrigt:
Omfattning: 15-20 tim / veckan eller upp till heltid
Startdatum: Omgående, planerad start i början av juli
Placering: Landskrona med möjlighet till viss distansarbete



Stor vikt kommer att läggas vid ditt intresse för tjänsten.
Urvalet sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.


Detta är ett bemanningsuppdrag och du kommer att anställas via Academic Solutions och arbeta som konsult. Alla frågor hänvisas till kontaktperson och Academic Solutions enligt kundens önskemål.
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta Julia: julia.collijn@academicsolutions.com
Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

Postadress

Scheelevägen 15
Lund, 22363

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024