Kravhandläggare

Kravhandläggare

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en kravhandläggare för ett tidsbegränsat uppdrag på 50% under ca fyra månader. Uppdraget startar omgående eller enligt överenskommelse. Du blir anställd som konsult hos oss på Arena personal, men arbetar hos vår kund.

Huvudsakliga arbetsuppgifter: Löpande påminnelsehantering, avbetalningsplaner, inkassoärenden samt kronofogden. Mycket kundkontakt internt och externt per telefon och mail.

En viktig del i uppdraget är att dokumentera och kartlägga befintliga processer kring kravhandläggningen i staden. Uppdraget är att hantera överlämning från nuvarande kravhandläggare som går i pension.


I uppdraget ingår hantering av sekretessbelagda uppgifter vilket kräver att en del av uppdraget utförs på plats på kontoret.

Din profil
Erfarenheter & Kompetenser
Tidigare erfarenhet av kundreskontra är ett krav, erfarenhet av kravhandläggning meriterande.
Erfarenhet från stadens affärssystem Unit 4 ERP (tidigare Agresso) är mycket meriterande.

Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.

Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Varmt välkommen med din ansökan!

Om verksamheten
Vi på Arena Personal har ett personligt engagemang och anstränger oss för att hitta uppdrag som passar dig.
Vi vill att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb!
Vi agerar professionellt och har gedigen kompetens inom arbetsrätt, vilket ger dig trygghet på dina uppdrag. Våra konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är aktuellt för just dig.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 februari 2021
  • Ansök senast: 5 mars 2021

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Credit Analyst

Credit Analyst

19 april 2024

4 april 2024

3 april 2024