OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Office Partner arbetar sedan 1986 med bemanning och rekrytering. Med handplockad personal har vi genom åren haft ett personligt samarbete med stora och små företag. Bland våra kunder återfinns några av Sveriges ledande företag inom Telecom, Juridik, Läkemedel, Ekonomi, Transport, Bygg och IT. I din roll som kravhandläggare kommer du att driva och administrera obeståndsärenden. Arbetet sker genom mail och via telefon med externa kunder. Du kommer självständigt att driva dina ärenden vilket kräver att du är noggrann och strukturerad. Du kommer även att följa upp att uppgörelser med kund efterföljs. Personen vi söker har minst gymnasieutbildning samt/eller några års erfarenhet av kundservice eller kravhantering. Har du tidigare arbetat inom bank eller finansbranchen är det meriterande. Du skall behärska Officepaketet mycket bra och vara en god administratör. Dina norska kunskaper skall även de vara mycket goda i både tal och skrift. Det är viktigt att du är en positiv, noggrann och serviceinriktad person.