Kravhandläggare till Brocc!

Kravhandläggare till Brocc!

Arbetsbeskrivning

Är du student och ute efter en meriterande samt lärorik roll hos ett spännande bolag? Se hit! Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och intresserad av att arbeta med krediter. Tjänsten är med start i början på augusti - välkommen med din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN
Brocc är ett snabbt växande fintechbolag vars mål är att skapa en mer rättvis finansbransch. Det som driver företaget och dess medarbetare är möjligheten att kunna utmana, omfördela och därmed ge bättre villkor till alla. Brocc är inne i en spännande fas där de nu har behov att stärka upp sitt befintliga kreditteam med två nya kollegor på deltid.

I rollen som Kravhandläggare kommer du ha kontakt med privatlånskunder vars ärenden gått till inkasso och stötta de med att lägga upp en betalningsplan framåt. Vi söker ett gäng studenter möjlighet att arbeta cirka 3 dagar i veckan med start omgående.

Arbetspassen är förlagda måndagar-lördagar och arbetstiderna är:

Vardagar: 16.00-20.00

Lördag: 10.00-14.00

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Kontakta privatlånskunder via mail och telefon vars krediter har gått till Inkasso
* Påminna kunderna att betala och sätta upp en betalningsplan framåt tillsammans med kunderna
* Rådgiva kunderna och hjälpa kunderna med frågor kring krediter, betalningsplaner etc.
* Kravhandläggning och administrering


VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning på minst 50%, gärna inom ekonomi/finans
- Tidigare erfarenhet av en roll inom service/admin
- Flytande kunskaper i svenska och engelska

Det är meriterande om du har
- Tidigare erfarenhet av kredit- och/eller inkassohantering

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2023
  • Ansök senast: 2 januari 2024

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Administratör till gasturbinstillverkare

Administratör till gasturbinstillverkare

27 februari 2024

27 februari 2024

Motiveras du av att arbeta teambaserat?

Motiveras du av att arbeta teambaserat?

27 februari 2024

27 februari 2024