Kund- och verksamhetssupport

Kund- och verksamhetssupport

Arbetsbeskrivning

Älskar du att göra kunder nöjda? Kan du prioritera bland kundförfrågningar, ombokningar och reklamationer i en snabbt växande mailkorg? Bidrar du med struktur samt ordning och reda? Är du helt enkelt bäst på kundservice? I så fall kan du vara vår nya klippa, som i rollen som kund- och verksamhetssupport får möjlighet att växa med oss!
Om rollen
Denna roll är vår kundtjänst. Det innebär att det är du som ansvarar och har kontakten med våra befintliga och blivande kunder. Via telefon och mail svarar du på frågor, hanterar bokningar och schemalägger vissa tjänster. Du ansvarar för förvaltning och uppdatering av vårt affärssystem. Tjänsten innebär också att du stödjer verksamheten med hantering av nycklar, bilar, arbetskläder och annan kontorsadministration.
Som Kund- och verksamhetssupport arbetar du nära VD, schemaläggare och gruppledare. Tillsammans är ni ett team som hugger i och gör det som krävs för att driva verksamheten framåt i en snabb operativ bransch med högt tempo.
Tjänsten är ny, vilket innebär att du med rätt inställning och driv har stor möjlighet att påverka och utveckla rollen.
Din profil
Gymnasieexamen
Erfarenhet från arbete i kundtjänst
Van datoranvändare med god systemvana
Goda kunskaper i svenska och engelska
B-körkort

För att vi ska matcha varandra på bästa sätt behöver du vara en prestigelös, handlingskraftig och självgående person. Du gillar ett högt tempo, kan snabbt skifta fokus och hantera att ingen dag är den andra lik. I kontakten med kunder är du lugn, uppmärksam och ger ett trevligt bemötande. Samtidigt som du är tydlig och står på dig när situationen kräver det.
Du är, och upplevs, som en stabil och trygg person som kan skilja på personligt och professionellt. Du tar ansvar för ditt område, är strukturerad och prioriterar dina arbetsuppgifter på ett effektivt sätt. I denna roll kommer vi lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och ditt sätt att vara.
Vill du arbeta i ett företag som är under ständig utveckling, du har ett driv och en vilja att växa med uppgiften så kommer du att trivas hos oss!
Vi erbjuder
En tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse, gärna så snart som möjligt.
Om Stormtrivs Linköping
Stormtrivs har över 20 års erfarenhet från företags- och privatstäd och har alltid stått för personlig service med hög kvalitét. Vi är stolta över våra professionella medarbetare och att vi är en schysst arbetsgivare med kollektivavtal, bra villkor, försäkringar för vår personal. Vi förstår att våra medarbetare är det viktigaste vi har. Vårt mål är att skapa trygga och nöjda medarbetare som är måna om att leverera hög och jämn kvalité över tid för att skapa nöjda och återkommande kunder.
Stormtrivs Linköping är en del av Stormtrivskoncernen, som funnits i mer än 20 år. Vi har totalt cirka 350 medarbetare och en omsättning på cirka 100 MSEK. Stormtrivs har verksamhet i Linköping, Jönköping, Borås, Ulricehamn och Nässjö.
Din ansökan
Har du frågor om tjänsten välkommen att kontakta Susanna Nyqvist på 036- 440 63 71.
För frågor om ansökningsförfarandet kontakta gärna Ellen Jacobs, HR och rekryterare på Stella Rekrytering och Ledarskap, på telefon 036-330 09 58.
Du söker tjänsten genom att registrera din ansökan med CV och personligt brev via länken nedan. I samband med ansökan får du också svara på ett par urvalsfrågor.
Sista ansökningsdag är den 11 september, men vi hanterar urvalet löpande så skicka gärna in din ansökan redan idag!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: STORMTRIVS I LINKÖPING AB LINKÖPING
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2022
  • Ansök senast: 11 september 2022

Postadress

Kaserngatan 29
LINKÖPING, 58228

Liknande jobb


29 maj 2024