OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hjälp Hemma är ett snabbt växande företag med många utvecklingsmöjligheter.Företagets fokus har alltid varit att skapa bättre förutsättningar för människor både inom deras yrkesliv och privat.I Stockholm har vi ca 35 medarbetare som dagligen hjälper familjer med deras hushållsarbeten. Hjälp Hemma söker nu en kundansvarig med plats på vårt kontor i Stockholm, heltid. Arbetsuppgifterna består bl.a. av att: - arbeta med olika mindre projekt i företaget - ta emot telefonsamtal och mejl från våra kunder - vara en länk mellan kunderna och våra medarbetare - arbeta till viss del med rekrytering och kundbesök Vi tror du har - tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter men där rätt inställning går före - kan uttrycka dig väl i tal och skrift - datorvana Vi ger dig - en möjlighet till utveckling både personligen och i arbetet - ett spännande arbete i en växande bransch Som person har du hög ambitionsnivå och vill utvecklas mot att ta större ansvar.Du är självgående, servicemedveten och kan ha många bollar i luften samtidigt.