OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personalkompetens AB är ett svenskt partnerägt rekryteringsföretag, verksamt i Öresundsregionen med kontor i Malmö.Med kundens behov i fokus är vi det lilla personliga rekryteringsföretaget som med stort engagemang arbetar med rekrytering och konsultverksamhet inom våra affärsområden: Ekonomi/Administration, Sälj/Marknad och Chef/Ledare.Vi kombinerar professionell service med professionella kandidater.För att leva upp till vårt namn fokuserar vi ständigt på att vara marknadens mest flexibla rekryteringsföretag, som snabbt förutser och anpassar sig efter arbetsmarknadens nya trender.Vår vision är att bli det naturliga förstahandsvalet i branschen av både kandidater/konsulter såsom kunder/uppdragsgivare i hela Öresundsregionen. Läs gärna mer på www.personalkompetensab.se Vi söker för kunds räkning en KUNDANSVARIG till Malmö.Arbetsbeskrivning Du kommer i rollen som kundansvarig att arbeta med tjänsteförsäljning för södra Sverige upp till Göteborgsområdet.I det dagliga ansvarar du för nykundsbearbetning, utveckling av befintlig kundstock, uppföljning, merförsäljning samt upprättande av ramavtal.Kunden lägger stor vikt vid din förmåga att bygga långsiktiga relationer. Din bakgrund Vi tror att du är ung och hungrig med säljerfarenhet enligt ovanstående.Dina egenskaper bör sammanfattas som strukturerad, service minded, social och utåtriktad, noggrann, självgående och initiativrik samt prestigelös.