OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sedan starten 2011, har ambitionen varit densamma. Nämligen att bli Storstockholms främsta leverantör av integrerade, smarta säkerhetslösningar för svenska företag.
Låt oss få berätta mer om vår familjära företagsanda. Teamet består av 12 personer, samtliga medarbetare kommer ifrån olika bakgrunder, en stor fördel enligt oss, då vi tror på mångfald & inkludering i vårt arbete.
Din roll som Kundansvarig.
Kundbasen består av företag i Stockholm, avgränsande län, samt Mälardalen.
Din primära arbetsuppgift är att kontakta dessa företag, förmedla Safeguards tjänster, samt att boka in dessa företag för ett möte med våra certifierade säkerhetsrådgivare.
Din roll är grundpelaren i att vi uppnår företagets gemensamt uppsatta mål. Du som medarbetare är viktig för oss, och det belönar vi.
Du erbjuds :
En konkurrenskraftig grundlön med möjlighet till höga provisioner utan tak.
En arbetsplats där du, dina idéer samt förslag kan vara med och påverka framtidens Safeguard.
Frihet under ansvar. Här är du med och påverkar din egen tid. Vi tror nämligen på balansen mellan privatliv & arbetsliv.
Arbetsverktyg i form av dator & telefon.
Uppfyll dessa krav & varmt välkommen med din ansökan, som hanteras konfidentiellt.
Kunna påvisa ett straffritt utdrag ur belastningsregistret.
Tala svenska & engelska obehindrat, ett tredje språk är alltid meriterande.
Svart bälte i kommunikation, proffessionalitet, samt tydlighet.
Då vi är ett auktoriserat säkerhetsbolag bör du ha ett gediget intresse kring att våra kunders behov/uppgifter bör behandlas med hög diskretion & hänsyn. Av naturliga skäl tillkommer tystnadsplikt kring en eventuell anställning hos oss.