Kundansvarig handläggare till Kundreskontrateam

Arbetsbeskrivning

PBK Outsourcing ingår i Accountor Group genom ägaren Pretax OY.Accountor Group är en av de största leverantörerna i Norden inom ekonomi- och löneadministration.I koncernen är vi ca 1 500 medarbetare och har drygt 15 000 kunder.Vi hanterar både små och stora företag från många olika branscher.Accountor Group har mer än 60 års branscherfarenhet och verksamhet i hela Norden, Baltikum, Ryssland och Holland. Arbetsuppgifter Du ingår i ett team om 7 personer som ansvarar för den löpande hanteringen av våra kunders kundreskontraprocesser.I din roll som kundansvarig handläggare kommer du att arbeta löpande med daglig kontakt med våra kunder, planering samt uppföljning av rutiner tillsammans med kunden, rådgivning, avstämningar, uppföljning av kundlönsamheten samt delta i kundintegrationer. Kompetenskrav .Civilekonom med inriktning redovisning eller motsvarande erfarenhet .Goda kunskaper inom kundreskontrahantering .God bokföringskompetens .Goda kunskaper i Officepaketet .Svenska är ett krav liksom god engelska i tal och skrift Personliga egenskaper Som person är du driven, engagerad, resultatinriktad och eftersträvar kontinuerlig kompetensutveckling.Du blir ett viktigt ansikte utåt för PBK och vi sätter därför stort värde på ett professionellt bemötande och stort engagemang i varje kundmöte för att skapa och vårda kundrelationer.Din målsättning är att genomföra varje uppgift på ett korrekt, smart och leveranssäkert sätt där kunden placeras i främsta rummet. Arbetstid/ Varaktighet Heltid, tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.Arbetstid 08.00 till 17.00 med flextid 07.00 - 09.00 samt 16.00 - 18.00. Övrigt Vi erbjuder en miljö som präglas av företagsamhet, öppenhet och genuint engagemang för våra kunder och ger rätt person stora möjligheter till en spännande karriär.Du kommer att arbeta i fräscha lokaler på Dalagatan vid Norrtull och ha nära till det mesta.Passar den här beskrivningen in på dig?Då är du välkommen med din ansökan.Ansökan med CV skickar du genom att klicka på länken nedan.Urval sker löpande och vi vill därför gärna ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 3 september.Vi ser fram emot att höra av dig![

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PBK Outsourcing AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 3 augusti 2010
  • Ansök senast: 3 september 2010

Liknande jobb

Ekonomiadministratör

23 augusti 2010

REKR:UPPDRAG - Ekonomiassistent

23 augusti 2010

Ekonomiassistent vid behov

23 augusti 2010