OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Akademisk Omtanke AB tillhandahåller studietjänster och barnpassning för barnfamiljer & ungdomar som behöver stöd och hjälp i vardagen. Företaget har verksamhet i Stockholm, Göteborg samt Malmö och har drygt 300 medarbetare.
Just nu söker vi en ambitiös och initiativtagande person för arbete på vårt huvudkontor beläget i Henriksbergshuset vid Stigbergstorget i Majorna.
Arbetet går kortfattat ut på att matcha rätt medarbetare med kundens önskemål och behov.
I din roll som kundansvarig kommer du att arbeta självständigt i ett litet team på kontoret. Du kommer att ha mycket telefonkontakt med våra kunder, där du är delaktig i hela kundprocessen, från beställning till matchning/rekrytering och uppföljning.
Du kommer i lika stor utsträckning vara i kontakt med medarbetarna ute på fältet, bl.a. för att ordna med uppdrag och genomföra uppföljningar. Du får dessutom vara delaktig i rekryteringen av nya medarbetare, där du kommer att få hålla telefonintervjuer och personliga intervjuer.
Du som söker bör vara social och framåt då du kommer vara i kontakt med väldigt många nya människor i tjänsten. Tidigare erfarenhet av kundkontakt eller administrativt arbete är ej krav, då vi värdesätter personliga egenskaper och engagemang väldigt högt.
Arbetstiderna är vardagar kl. 10-17. Lönen sätts efter överenskommelse, man får således ange sitt löneanspråk.
Skriv "Kundansvarig" i ämnesraden när du skickar in din ansökan. Din ansökan skickar du till: rekrytering@akademiskomtanke.se
Du kan läsa mer om oss på vår hemsida, www.akademiskomtanke.se.