Kundansvarig inom Personlig Assistans

Kundansvarig inom Personlig Assistans

Arbetsbeskrivning

Assistanspoolen Omsorg Sweden AB ingår i Hedera Group som är en börsnoterad koncern inom vård och omsorg. Hedera Group har tre uttalade verksamhetsområden i Hedera Doctor, Hedera Nurse där Hedera Assistans där Assistanspoolen ingår. Vi har kontor i Stockholm, Uppsala, Göteborg, Helsingborg och på Öland. Målet för oss är att bli rikstäckande inom personlig assistans!
VI ERBJUDER
-En roll som kundansvarig där du blir en central del i vår fortsatta expansion i Skåne!
Vårt företag är etablerat, har en stark värdegrund samt ambition och potential att expandera vilket vi nu gör i Malmö med omnejd med utgång från Helsingborg. Vill du också vara en del av något helt unikt?
ROLLEN
- Du ingår i vårt nationella team som idag består av kundansvariga, verksamhetsadministratörer, teamsamordnare och ca 350 personliga assistenter. Som kundansvarig leder du assistenter och teamsamordnare så att brukaren och dess anhöriga uppnår ett gott, förtroendefullt och långvarigt samarbete med Assistanspoolen. Du ansvarar för arbetet kring kund med hänsyn till arbetsmiljö, lagar, förordningar och Assistanspoolens policys och levererar kontinuerligt en god service. Du ansvarar också för bemanning, genomförandeplaner och dokumentation.
DINA UPPGIFTER
-Huvuduppdraget är att tillsammans med nuvarande team fortsätta utveckla Skåneregionen.
Det mesta av arbetet sker genom direktkontakt med kunderna; per telefon, via webblösningar och eller genom personliga möten. Rollen som kundansvarig handlar till stor del om att generera nya kunder men också att informera, underhålla och serva kundkretsen.
Din personlighet väger tungt. Vi söker en affärsmässig person med hjärtat på rätt ställe! Du är lika målmedveten, drivande och självgående som ödmjuk, social och samarbetande. Du är trygg, trivs i ditt ledarskap samt har fingertoppskänsla och förmågan att inspirera och motivera andra.
KVALIFIKATIONER
-Vi söker dig som har arbetat i assistansbranschen, trivs med uppgifterna och har uppnått goda resultat. Du sätter en ära i att vårda kundrelationer och drivs av att utveckla nya. Dina kunder uppskattar din professionalitet och tycker om att samarbeta med dig. Du har erfarenhet av budgetarbete och arbetat med ett övergripande ekonomiskt ansvar. Du har en relevant utbildning men det som väger tyngst är att du har förståelse för vår verksamhet och de brukare och anhöriga som vi är ett stort stöd för. Du har goda IT-kunskaper. B-körkort är ett krav.
ÄR DETTA DU?
Välkommen att kontakta Christer Ryder, VD Assistanspoolen, 0485-650 455.
Din intresseanmälan med ditt CV, märkt ”Kundansvarig”, sänder du senast den 31 juli till christer@assistanspoolen.se. Tillträde sker enligt överenskommelse.
Varmt välkommen med den!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kundansvarig Alexander Teklehaimanot
0485-650 453
Vice VD Carina Ryder
0485-30377
Kundansvarig Kalle Karlsson
0485-650 457
Tf regionchef Carina Ryder
0485-650 454 0709-549 300
Kundansvarig Kalle Karlsson

Verksamhetsadmin Pernilla Lind
042 - 442 27 40
Verksamhetsadmin Pernilla Lind
0424422740 0723525319
Verksamhetsadmin Pernilla Lind

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Assistanspoolen Omsorg Sweden AB Helsingborg
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 23 juni 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Besöksadress

O.D. Krooks gata 19
Helsingborg

Postadress

O.D. Krooks gata 19
Helsingborg, 25444

Liknande jobb


22 april 2024