Kundansvarig m logistikerfarenhet till OSLO !

Arbetsbeskrivning

Logistikentreprenader Sverige AB är genom Almega ett auktoriserat bemannings och konsultföretag inom logistikbranschen.Vi är specialiserade på entreprenadslösningar men utvecklar och erbjuder även andra kostnadseffektiva och högkvalitativa bemanningstjänster.Vi är ISO certifierade enligt ISO9001 och ISO14001 och blev under 2008 utsedda till gasellföretag av Dagens Industri. Då Logistikentreprenader Sverige AB arbetar för en jämställd arbetsmiljö så ser vi gärna sökande från bägge könen.Nu söker Logistikentreprenaders norska dotterbolag Logistikkentrepriser en säljare för att vara med och arbeta igenom den norska marknaden tillsammans med kontorets Regionchef och Konsultchef!Arbetsuppgifter: Som Kundansvarig hos Logistikkentrepriser AS kommer du att erbjuda våra bemannings- och rekryteringslösningar till små och stora företag i Norge. Med eget budgetansvar ska du utveckla och hitta samarbeten både med nya såväl som befintliga kunder.Det är en otroligt rolig och kreativ försäljning med både snabba och långsiktiga affärer där du har möjligheten att bygga ett fint nätvärk av kontakter på de företag som du ansvarar för.Vi ställer höga men realistiska krav på aktivitetsnivå men i gengäld så erbjuder vi ett av branschens bättre provisionsupplägg med mycket goda förtjänstmöjligheter!Du svarar direkt under regionchefen och tillsammans med denne hjälper du till att driva verksamheten framåt. Krav: Som person tror vi att du är mål- och resultatinriktad, har ett stort driv och tycker om att hantera olika typer av människor.Du är en relationskapare som har en utåtriktad attityd, är positiv och självständig.Vi tror även att du tycker om att arbeta efter uppsatta mål i ett högt tempo där tvära kast och snabba beslut är en del av vardagen.För att trivas med tjänsten bör du dessutom ha en hög arbetsmoral och vara stresstålig. Stämmer detta in på dig så har vi en rolig och utmanande tjänst att erbjuda dig där du får chansen att tillsammans med oss på Logistikkentrepriser AS fortsätta vår fantastiska resa.Vi växer så det knakar, vilket innebär att framöver kommer olika karriärmöjligheter att finnas för dom som visar framfötterna. Utbildning/erfarenhet Vi ser gärna att du har något eller några års erfarenhet av försäljning även om rätt attityd och en stark vilja kan räcka långt.Det är meriterande om du har erfarenhet av sälj, gärna inom logistik och inom bemanningsbranschen.En högskoleutbildning, gärna inom logistik och/eller sälj är ett plus men inget krav. Låter detta intressant?Vi går löpande igenom ansökningar och tillsättningen kommer ske så fort vi hittat rätt person.Vi ser framemot din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


24 augusti 2010

Driven Account manger

23 mars 2010