Kundansvarig projektledare

Arbetsbeskrivning

Matrisen är ett av Sveriges ledande företag inom redovisning, outsourcing, löneadministration och ekonomisk rådgivning.Vi har förtroendet från över 3000 kunder inom Sverige och utlandet och är idag ca 200 anställda på orterna Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Linköping och Västervik.[ Abetsuppgifter Du kommer att vara ansvarig för kunduppdrag och projektleda uppstarten av dessa inom vår fastighetsgrupp.Dina arbetsuppgifter formas efter kundens behov och kommer främst att innefatta konsolidering, rapportering, analys, rådgivning, fastighetsspecifika moms- och skattefrågor etc.Arbetet kommer till största delen att ske i våra lokaler centralt belägna i Stockholm men insatser ute hos kund och resor kan förekomma. Vem söker vi?Du som söker är gärna civilekonom, men lägst gymnasieekonom, med minst fem års erfarenhet av kvalificerad fastighetsredovisning, med bl a koncernredovisning och IFRS, samt erfarenhet av projektledning från fastighetsbolag eller liknande.Du kan även ha motsvarande erfarenhet av fastighetsbranschen från redovisnings- eller revisionsbyrå.Kunskaper i 3L Pro är meriterande.Som person tror vi att du är resultatfokuserad och utåtriktad.Du är noggrann och uppskattar sociala kontakter med såväl kunder som kollegor. Vad kan vi erbjuda dig?Vi driver utvecklingen framåt i vår bransch och ser gärna att våra medarbetare trivs i en sådan miljö.Hos oss arbetar du nära företagets kärna och har möjlighet att aktivt vara med och påverka våra tjänster och processer.Ansökan Du är varmt välkommen att söka via vår hemsida: www.matrisen.se.Vi kallar löpande till intervjuer.[ Vill du veta mer?

Kontaktpersoner på detta företaget

Sabina Burström

Eva Brolin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Matrisen
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 10 mars 2010
  • Ansök senast: 15 april 2010

Besöksadress

Luntmakargatan 49
None

Postadress

Luntmakargatan 49
Stockholm, 10422

Liknande jobb

23 augusti 2010

Kvalificerad Redovisningskonsult

23 mars 2010

Redovisningskonsult

4 mars 2010

11 mars 2010