Kundansvarig säljare

Arbetsbeskrivning

Allsite Contact Center är en organisation uppbyggd enligt franchisemodell som drivs av Allsite AB med säte i Västra Frölunda. Vi har i dagsläget fyra svenska kontor som är fullvärdiga franchisetagare och som arbetar under vårt varumärke Allsite Contact Center (ACC). Utöver det har vi ett nätverk av samarbetspartners vilket gör att vi har Vår affärside är att genom fokus och kvalitet tillhandahålla en professionell telefonkontakt som syftar till att komplettera eller ersätta våra kunders interna processer. Vi erbjuder tjänster inom Callcenter/Telemarketing och fungerar som en förstärkning till de företag som inte vill eller kan hantera viss kundkontakt som t.ex. svarsservice, mötesbokning eller försäljning i egen regi. Vi bedriver vår verksamhet utifrån värderingarna ömsesidighet, långsiktighet och utveckling. Vi tror inte på detaljstyrning utan anser att det är våra värderingar som ska vara ledstjärnan vare sig det gäller relationen till våra kunder eller vårt interna arbete. Nu söker vi en medarbetare till huvudkontoret som kommer att ansvara för att skapa nya kundrelationer samt vårda våra befintliga kunder. Arbetet omfattar hela kedjan från första kontakt med en potentiell kund till att gemensamt med vår projektledare planera genomförandet av ett uppdrag och därefter givetvis sköta om relationen till kunden. Det är centralt att du som söker har erfarenhet av försäljning och det är meriterande om du tidigare har jobbat inom vår bransch. Lyft gärna fram konkret i din ansökan vilka resultat som du har åstadkommit i ditt yrkesutövande såväl som privat. Dina viktigaste personliga egenskaper är en positiv inställning, social begåvning samt förmåga att alltid hitta möjligheter att lyckas med uppsatta mål. Vi kan erbjuda dig chansen att lyckas i en utvecklande och dynamisk organisation, men du måste vilja ta den.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Allsite AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 5 september 2008
  • Ansök senast: 21 september 2008

Liknande jobb


11 februari 2010

23 april 2010

Key account

3 mars 2010