OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Proffice arbetar för en modernare arbetsmarknad. Vi förstärker företag och organisationer med nya medarbetare, temporärt genom uthyrning och permanent genom rekrytering. Proffice är en utpräglad serviceorganisation och för att trivas hos oss måste du brinna för att ge service och göra ett bra jobb. Proffice är ett av de äldsta och största bemanningsföretagen i Sverige med kontor över hela landet. Till vår uthyrningsverksamhet söker vi för kund i centrala Stockholm en kundansvarig/kundadministratör. Vår kund arbetar med förmånsdatorer. Du kommer att jobba som kontaktperson åt våra kunder och vara deras dagliga kontakt rörande administration kring låntagarnas löneavdrag. Arbetsuppgifter rörande försäkringsärenden och fakturafrågor hanteras dagligen vilka oftast inkommer via samtal och mail från kunderna. I tjänsten ingår även ca 2 kundbesök i månaden då du åker ut till kund. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet från kundtjänst. Du är orädd och tycker om att möta människor via telefon samt öga mot öga. Du kommer att arbeta i en grupp på 6 personer. Vi ser att du har mycket god samarbetsförmåga samt har en hög servicekänsla och är en god kommunikatör och presentatör. Du har skinn på näsan, är ambitiös samt noggrann. Vidare ser vi att du har ett visst intresse för datorer. Du kommer att anställas som konsult hos Proffice. Detta blir ditt första uppdrag som löper på i ca 5 månader med chans till förlängning. Du kommer att erbjudas en tillsvidareanställning som konsult (6 månaders provanställning). Tillträde till tjänsten sker omgående. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan snarast möjligt då tjänsten kan tillsättas innan ansökningstiden går ut. Sök tjänsten via vår hemsida www.proffice.se (sökväg: Stockholms län, kundservice)