Kundcenteradministratör till ett längre uppdrag

Kundcenteradministratör till ett längre uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi en nyckelspelare för ett spännande kundcenteruppdrag hos vår kund Mitthem. Du blir anställd som konsult åt Arena Personal men arbetar heltid ute hos kund.

Mitthem är Sundsvalls största hyresvärd med cirka 5 800 lägenheter. Bolaget ägs av Sundsvalls kommun genom Stadsbacken AB. Mitthem befinner sig sedan några år tillbaka i en expansiv fas med både nyproduktion och omfattande underhåll. De har ca 50 anställda där hälften är kvinnor och hälften är män.
Bostaden är en viktig del i människors liv och med Mitthems vision förmedlar de både trygghet, glädje och att de tillsammans med sina hyresgäster skapar ett hem att trivas i.

I detta uppdrag erbjuds du varierande arbetsuppgifter med fokus på kundservice och internt administrativt stöd. Vi möter våra kunder främst via telefon, mejl, chatt och reception. Svara på frågor, informera, hantera felanmälningar och skapa utskick till kund både via digitala kanaler och papper. I arbetet kommer du att möta många olika typer av frågeställningar som du antingen kommer kunna besvara direkt, eller som är mer komplexa. Detta kräver att du har en god lösningsförmåga, hög servicenivå och förmågan att fatta egna beslut. Du kommer att arbeta i ett mindre sammansvetsat team som är mån om att effektivisera och utveckla arbetet mer digitalt, där vi vill att du är med och bidrar till den fortsatta digitala utvecklingen som vi brinner för och är stolta över.

Uppdrag kommer att starta så snart som möjligt och beräknas pågå fram till augusti 2022, med möjlighet till förlängning. Arbetet under pandemin är både från kontoret och hemifrån. Arbetstiderna är vardagar och dagtid.


Din profil
För att kvalificera för denna tjänst behövs minst 1 års arbetslivserfarenheter inom kundservice, växel eller liknande.

För att trivas i denna roll har du energi och en positiv inställning till att driva arbetet framåt. Du känner dig trygg i kundservicerollen och tycker det är roligt att ge service utöver det vanliga till både våra interna och externa kunder. Du behöver känna dig bekväm med att använda de digitala verktygen och se nya möjligheter. Mycket god svenska i tal och skrift och god engelska i tal och skrift är ett krav.


Vi erbjuder
Arena Personal erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chansen att utvecklas genom varierande uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som konsult har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du kan knyta viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp i din fortsatta karriär.

Ansökan
Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - skicka därför in din ansökan redan idag. För mer frågor kontakta ansvarig rekryterare Maria Fjellström, maria.fjellstrom@arenapersonal.com. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus

Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn

Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 januari 2021
  • Ansök senast: 16 februari 2021

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Fleminggatan 7
Stockholm, 10425

Liknande jobb


Kundservice på deltid

Kundservice på deltid

26 april 2024

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

Norsktalande kundtjänstmedarbetare på distans

26 april 2024