OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Besqab är ett företag vars verksamhet spänner över hela fältet från köp och förädling av råmark till färdigställande och förvaltning av bostäder, kontor och vårdfastigheter.Företaget har funnits sedan 1988, är drygt 50 anställda och arbetar främst i Stockholm och Uppsala län, samt i Estland.Läs mer på www.besqab.se.Till huvudkontoret i Täby rekryterar de nu via Manpower en person som ska ansvara för företagets KundCenter. Arbetsbeskrivning Tjänsten innebär att ha ansvar för företagets kundcenter vilket innebär den löpande kontakten med bostadskunder och intressenter via telefon, mail och informationsträffar.Man ansvarar också för kundregistret, samt tar hand om administrationen kring inflyttning och bostadsenkäter.I tjänsten innebär det också att man sköter inbjudningar, tar hand om catering, sköter kund- och personalarrangemang m.m. Vem är du?Vi söker en kundinriktad person som har något års tidigare erfarenhet från ett administrativt och serviceinriktat arbete.Du bör vara van användare av framförallt MS Office.Som person är du kundfokuserad, ordningsam och serviceinriktad.Då företaget arbetar med bostäder är det en fördel om du har intresse inom området. Kontaktperson Låter detta intressant för dig, skicka in din ansökan via länken nedan.Då tjänsten ska tillsättas snarast och intervjuer kommer att ske löpande, ber vi dig att skicka in din ansökan så snart du kan. Manpower är Sveriges största privata rekryteringsföretag.Vi finns på ett 40-tal orter och har 50 års erfarenhet av kompetensförsörjning.