Kundcenterchef

Arbetsbeskrivning

Växjö Energi AB (VEAB) är en stor och expansiv energikoncern som producerar och distribuerar el, värme och IT-kommunikation till 29 000 kunder.
Kundcenterchef som vill bygga branschens bästa kundcenter.

Vi söker Dig som vill leda Växjö Energis kundcentermedarbetare till att bygga branschens bästa kundcenter.Du har en högskoleutbildning med inriktning på marknad/ekonomi.Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av eller utbildning med teknisk inriktning.Tidigare erfarenheter från förändringsarbete och försäljningsarbete är meriterande.Du bör ha förmåga att arbeta mycket nära dina medarbetare.Det är viktigt att du kan stötta och coacha dem i det dagliga arbetet.Centrala egenskaper för att skapa framgång är att du är analytisk, har lätt för att se sammanhang och tycker om att driva förändringar.Den interna dialogen är viktig och det behövs en engagerad och drivande person som ser till att branschen fortsätter framåt.

Vi erbjuder Dig ett omväxlande och spännande arbete i ett framgångsrikt och nytänkande energibolag.Hos oss finns intressanta och kvalificerade arbetsuppgifter med goda utvecklingsmöjligheter.Vi eftersträvar en god balans mellan arbete, familj och fritid.Växjö Energi har även ambitionen att ta tillvara de kvaliteter som en jämn könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten.

Läs också mer om företaget på www.veab.se.

Sista ansökningsdag är 11 maj 2007.

Sammanfattning

Besöksadress

Kvarnvägen 35
None

Postadress

Box 497
VÄXJÖ, 35106

Liknande jobb


Undersköterska; Aleris; Solna

30 oktober 2006

Receptionist / Allt-i-allo

5 januari 2006

Kallskänka

5 januari 2006

Arbetsledare

7 januari 2006