OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en medarbetare till vårt kundcenter. Huvudsakliga arbetsuppgifter är att hantera prenumerationer och privatannonser gentemot våra kunder. Du kommer vara en del av VTD:s kundcenter där du tar emot reklamationer och frågor vid distributionsstörningar via telefon och mail.
Vi ser gärna att du har avslutade gymnasiestudier bakom dig. Erfarenhet från call-center liksom säljerfarenhet är meriterande
God datorvana är ett krav.
Vi söker dig som är serviceinriktad med kunden som fokus. Att kunna behandla alla människor lika är ett krav då du är företagets ansikte utåt. Du är kommunikativ både i tal och skrift, engagerad, lyhörd, social och tycker om att samarbeta med människor. Som person är du positiv med god pedagogisk förmåga och du ser lösningar istället för problem. I ditt sätt mot kunden är du professionell då det är viktigt att du inte låter dig provoceras vid svårhanterliga samtal.
Du kommer arbeta i tätt samarbete med teamledaren och medarbetare i din arbetsgrupp. Du rapporterar till teamledaren och kundcenterchefen.
Arbetsförhållanden:
Arbetstiden för tjänsten är förlagd klockan 07-18 på vardagar. Varierande arbetstid, rullande schema.
Placering i Göteborg
Kontakt vid frågor:
Frågor om tjänsten besvaras av Jonas Hygrell 031-625547
Facklig företrädare för Unionen: Karin Berggren 031-625546
Sista ansökningsdag är 30 augusti 2015
Ansökan sker via vår hemsida www.vtd.se.
I denna rekryteringsprocessen kommer vi att kalla till intervjuer löpande under ansökningstiden därför uppmanar vi dig att skicka in din ansökan så fort som möjligt.