OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Befattningens syfte och innehåll: Hantering av prenumerationer och privatannonser gentemot Göteborgs-Postens kunder.Vara en del av VTD:s kundcenter där du tar emot reklamationer och frågor vid distributionsstörningar via telefon och mail. Arbetsuppgifter: Hantering av Göteborgs-Postens prenumerationsärenden Försäljning av Göteborgs-Postens privatannonser Reklamationsmottagning för ett flertal tidningar via telefon och mail Önskvärd/Nödvändig utbildning: Avslutade gymnasiestudier Erfarenhet/Särskild kompetens: Erfarenhet från call-center liksom säljerfarenhet är meriterande God datorvana Personliga egenskaper: Serviceinriktad med kunden som fokus.Att kunna behandla alla människor lika är ett krav då du är företagets ansikte utåt.Du är kommunikativ både i tal och skrift, engagerad, lyhörd, social och tycker om att samarbeta med människor.Som person är du positiv med god pedagogisk förmåga och du ser lösningar istället för problem.I ditt sätt mot kunden är du professionell då det är viktigt att du inte låter dig provoceras vid svårhanterliga samtal.Kontakter - Samarbeten - Mötesforum Tätt samarbete med medarbetare i din arbetsgrupp.Du ansvarar för att delta i de möten som förekommer på din avdelning. Ansvar/omfång: Att vara lyhörd för kundens ärende samt att vidta nödvändiga åtgärder.Ansvara att vara en del i verksamheten på kundcentret.Arbetsförhållanden: Arbetstiden är förlagd på förmiddagarna varannan helg, lördag och söndag.