Kundcentermedarbetare till bostadsbolag!

Arbetsbeskrivning

För vår kunds räkning söker vi en kundcentermedarbetare med dokumenterad god erfarenhet av kundmöte via telefon och i digitala kanaler som chatt och mejl. Uppdraget är på heltid och förväntas starta den 15-03-2023 och pågå t.o.m. den 30-09-2023.

Uppdragsbeskrivning
Vår kund söker en kundcentermedarbetare på heltid till deras kundcenter placerat i Vällingby centrum. För att axla rollen som kundcentermedarbetare bör du trivas med mycket kundkontakt och ge kundservice i världsklass. Vår kunds verksamhet befinner sig i en ständig utveckling där medarbetarna ges chans att utvecklas och efter introduktionen på 4 veckor förväntas både dina personliga och verksamhetens övergripande mål att uppfyllas.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

- Kundmöten via telefonen

- Registrera ärenden

- Boka in hembesök för våra hyresgäster

- Bemöta kunder via mail

- Viss receptionstjänst kan förekomma på något av vår kunds distriktskontor

Hemarbete förekommer och i nuläget arbetar vår kund 3 dagar i veckan på kontoret.

Din profil
Vi söker dig som har god systemvana, relevanta kunskaper inom fastighet samt erfarenhet av att ha telefon och dator som verktyg. Du brinner för kundmöten och har erfarenhet av att hantera missnöjda kunder på ett bra sätt. Du har en god självkännedom, är lyhörd, kommunikativ, resultatorienterad och handlingskraftig. Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.

Mediterande är om du har tidigare erfarenhet inom fiber/bredband eller TV.

Som person är du orädd och blir inte stressad av att se en telefonkö växa utan arbetar strukturerat och effektivt med hög kvalitet. Vår kunds verksamhet är under ständig utveckling och du bör därför tycka om att gilla att arbeta i ständig förändring och utveckling och bidrar gärna med förslag och idéer.

Personliga egenskaper:
Gott omdöme och självkännedom
Stabilitet och professionalism
Initiativtagande, effektiv, självgående och strukturerad
God samarbetsförmåga
Pedagogisk och lösningsorienterad

Övrig information

-
Start: 15-03-2023

-
Slut: 30-09-2023

-
Placering: Vällingby

-
Omfattning: Heltid

Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.

Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 0728978265.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Devotum
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2023
  • Ansök senast: 8 mars 2023

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024