Kundfaktura-administratör till kortare uppdrag

Kundfaktura-administratör till kortare uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Vi söker kundfaktura-administratör till kortare uppdrag i Stockholm. Vi erbjuder ett jobb med stort ansvar och utmanande arbetsuppgifter. Du kommer ingå i ett team som arbetar med ekonomiadministration.

Arbetsuppgifter

Som kundfaktura-administratör arbetar du i ett team med kundreskontra i ekonomisystemet Raindance och du ska även handlägga kundfakturor och stödja kunder och verksamheter i frågor gällande detta.

Vi ser att du arbetar lika bra självgående som i team, där man stöttar varandra dagligen i arbetsuppgifterna.

Formell kompetens

• Lägst gymnasieutbildning med inriktning mot redovisning/bokföring.
• Minst tre års erfarenhet från liknade arbetsuppgifter inom offentlig sektor eller stort företag.
• Mycket god förmåga att uttrycka dig i svenska i tal och skrift.
• Erfarenhet av ekonomisystemet Raindance är meriterande.

Personliga egenskaper

Du är strukturerad och noggrann, med en stor kommunikativ förmåga. Det är viktigt att du snabbt kan komma in i nya arbetsuppgifter. Du trivs med att arbeta såväl självständigt som tillsammans med andra samt har en hög arbetsmoral och är engagerad och har som mål att hålla hög kvalité i ditt arbete.

Som person är du ansvarsfull och har som mål att hålla hög kvalité i ditt arbete och har lätt för att samarbeta med kollegor och kunder.

Anställningsform

Inhyrning via Lernia/ kortare uppdrag.

Tillträdesdag

Omgående

Information

Om du är boende på annan ort vänligen ange i din ansökan huruvida du är flyttbar eller inte.

På grund av stort antal sökande kommer vi inte hinna besvara frågor via telefon gällande denna annons under pågående annonseringsperiod. Vi svarar självklart gärna på frågor gällande tjänsten om du blir kallad till en intervju.

Forma framtiden med oss!
Lernia är ett av Sveriges ledande företag inom kompetensutveckling och kompetensförsörjning. Vi finns över hela landet och har tjänster inom vuxenutbildning, bemanning, rekrytering och omställning. Varje år får 9 000 bemanningskonsulter jobb på Lernia. Som konsult kan du prova på olika roller, dra nytta av din befintliga kompetens eller kanske ta nästa steg i karriären, samtidigt som du har samma trygghet som hos andra företag. Välkommen till Lernia – tillsammans formar vi din framtid!
Läs mer på lernia.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2020
  • Ansök senast: 13 juni 2020

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


18 april 2024

Financial Assistant

Financial Assistant

17 april 2024