OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Två Kundintegratörer sökes till Auriga ePayment hos Auriga
Verksamhetsbeskrivning
Auriga är en Payment Service Provider som hanterar betalningar i butiker och på Internet. I vårt tjänsteutbud ingår system för kortbetalningar, presentkortslösningar och Internetbetalningar för marknaden i hela Norden. Vi arbetar i samverkan med handeln och banker. Sedan den 1 oktober 2008 heter vi Auriga AB, och är ett dotterbolag till det danska bolaget PBS A/S. De senaste 10 åren har vi arbetat under namnen Strålfors Payment och ePayment - tidigare Posten Betalväxel.
Auriga ePayment är en enhet som hanterar och utvecklar Internet- och mobila betalningar i olika former. Vi är länken mellan säljföretag och banker/finansbolag. Vår tjänst för Internetbetallösningar heter Auriga ePayment och är ett koncept för säker e-handel samt är en viktig del av kunskapsförmedlingen till kunder och partners. Vi är kundens nav i Internet-affären därför ställs det höga krav på oss när vi hanterar transaktioner samt systemets säkerhet, tillförlitlighet och tillgänglighet.
Vi befinner oss just nu i ett expansivt skede och arbetar med ett stort antal nya kunder. Vi söker därför två nya medarbetare, som ska ingå i vårt nuvarande team som arbetar med implementeringen av våra betallösningar mot säljföretagen. Du kommer att ha kundkontakter per telefon och e-post samt ansvara för att säljföretaget får betallösningen implementerad. Du kommer att delta i kundprojekt med ett tekniskt perspektiv, där arbetet ofta sker i samråd med våra partners inom e-handel.
Du ansvarar för att
. agera tekniskt säljstöd i säljprocessen
. stötta kundernas teknikavdelning vid implementationen av Auriga ePayment eller nya betalsätt i deras system
. svara kunder på teknikfrågor och funktionella frågor under implementeringsarbetet
. uppdatera samt distribuera vår tekniska dokumentation som kunderna använder för implementering av vår tjänst
. agera 2:nd-line-support vid ärenden som kommer in via vår
Helpdesk
. hjälpa till vid utbildningen av vår Helpdesk
. lägga upp nya kunder i produktionssystemet.
Vi vill att du
. är bra på att uttrycka dig, både muntligt och skriftligt
. kan medverka vid kundmöten som tekniskt stöd kring vår tjänst.
Vi vänder oss till dig som
. tidigare har erfarenhet kundleveransansvar, gärna inom Cash Management och betalningslösningar och/eller webblösningar
. har relevant utbildning, alt. 3-årig gymnasieutbildning
. förutom svenska och engelska gärna behärskar ytterligare något språk
. har en snabb uppfattningsförmåga, är noggrann och strukturerad
. håller dina löften
. tycker om att ge en bra service även i stressiga situationer
. är duktig både på att kommunicera och att dokumentera
I din roll
rapporterar du till eTeam Manager inom Auriga ePayment.
Placeringsort: Nacka Strand i Stockholm.
Ytterligare information
Auriga arbetar för människors lika värde och ser gärna en mångfald av sökanden.
Mer information om våra tjänster och företaget finns på vår hemsida www.aurigaepayment.se.