Kundkommunikatör

Arbetsbeskrivning

På Svenska Spel får du jobba med att sprida glädje och spänning. Med spel som Lotto, Triss, Stryktipset och Vegas, samt på Casino Cosmopol, erbjuder vi några av Sveriges mest underhållande och bästa spelupplevelser. Hos oss får du ett meningsfullt och spännande jobb, där idrott, Stockholms utbud och Gotlands lugn alltid är nära.

Samtidigt som vi vill skapa Sveriges bästa spelupplevelser vill vi ta ett stort socialt ansvar. Därför hjälper vi till exempel våra kunder att hålla koll på och sätta gränser för sitt eget spelande, istället för att övertyga dem att spela mer. Vi sponsrar också svensk idrott på alla nivåer – från ungdom till elit. Om du blir en av oss på Sveriges marknadsledande spelbolag får du vara med och skapa framtidens sunda spelmarknad.

Är du en kundorienterad lagspelare som brinner för sport och människor?

Just nu söker vi en Kundkommunikatör till Kundservice som tillhör sektionen Kund- och Partnerservice på Svenska Spel. Som Kundkommunikatör hos oss möter du våra kunder dagligen och genom att ge bästa möjliga service är du en värdefull del av kundens upplevelse och en viktig representant för Svenska Spel och den svenska spelmarknaden.

På Svenska Spels Kundservice är vårt huvuduppdrag att leverera Sveriges bästa kundmöte till den svenska spelmarknaden. I mötet ska vi överträffa kundens förväntningar genom att leverera en kundupplevelse som innebär att kunden ska känna förtroende, uppleva glädje och spänning, och samtidigt känna sig trygg i sin speltillvaro. Detta gör vi varje dag. Året om. 
Arbetsuppgifter

Som Kundkommunikatör kommer du att etablera och utveckla goda kundkontakter, lyssna av kundens behov, hjälpa kunden rätt och ta ansvar i varje kundmöte.

Du kommer arbeta i ett härligt team som präglas av servicetänk, gott samarbete, tillgänglighet, omtanke och engagemang, och där du har möjlighet att utvecklas både som person och inom serviceyrket.

Arbetet består i att;

• Besvara kundfrågor i våra kanaler (telefon, e-post, chatt, sociala medier).
• Möta kunderna med en hög servicenivå på ett professionellt och respektfullt sätt.
• Utveckla kundupplevelsen genom att ta tillvara på kundernas synpunkter och således arbeta med ständiga förbättringar kring kundbemötandet. 

Utbildning/Erfarenhet

Du har gymnasial utbildning samt minst 1 års dokumenterad erfarenhet av att arbeta med kundsupport eller motsvarande. Du har en mycket god förmåga att kommunicera, i både tal och skrift, med människor i olika forum och kanaler och är van att använda datorn som kommunikations- och informationskanal.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper där ett kundfokus är en självklarhet och tillgänglighet, omtänksamhet och engagemang värderas högt. Som Kundkommunikatör på Svenska Spel är det också viktigt att du är sport- och spelintresserad. Har du dessutom pokerkunskaper är det meriterande. 

Tjänsten är tidsbegränsad med placering i Visby och du arbetar schemalagda arbetspass som täcker in alla timmar på dygnet.


Har du frågor om tjänsten?
Maria Zillén
010-120 38 14
maria.zillen@svenskaspel.se


Frågor kring rekryteringen:
Stefan Söderbäck
010-120 78 69
stefan.soderback@svenskaspel.se


Facklig kontakt i denna rekrytering:
Johnny Wid
010-120 32 66
johnny.wid@svenskaspel.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Monica Forsman

Maria Good

Stefan Söderbäck

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AB Svenska Spel
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Visstid -
  • Publicerat: 18 augusti 2015

Besöksadress

NORRA HANSEGATAN 17
None

Liknande jobb


Försäljning & rådgivning? Se hit!

Försäljning & rådgivning? Se hit!

6 maj 2024

6 maj 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

6 maj 2024