Kundmottagare/administratör

Kundmottagare/administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du serviceinriktad, flytande i svenska och vill arbeta med administration samt kundservice? 

Just nu söker vår kund i centrala Luleå en kundmottagare/administratör på heltid med start omgående. För att trivas i rollen så har du förmågan att kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter och ge god service. 

Ansvarsområden
Dina huvudsakliga ansvarsområden kommer vara att hjälpa privat- och företagskunder i receptionen och via telefon/mail. Du kommer ansvara för varierande administrativa arbetsuppgifter samt vara behjälplig att ta emot kunder. 

Exempel på arbetsuppgifter är: 
ta emot och välkomna besökare 
fakturering av inleveranser
tidsbokning
ansvara för telefon samt hantera mail 
hantera post och paket 
beställa kontorsmaterial

Omfattning: Heltid (100 %), start omgående - sista oktober 2022.
Arbetstider: Kontorstider måndag-fredag

I detta uppdrag är du anställd av Randstad och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. 

Kvalifikationer
Vi tror att du som söker är van vid kundbemötande och gillar en blandning av det administrativa och sociala i dina arbetsuppgifter. Du bör ha erfarenhet av att hantera datasystem samt vara flytande i svenska, tal och skrift. Meriterande om du har ett intresse för fordonsbranschen, men är inget krav. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Urval och intervjuer kommer ske löpande, så tjänsten kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum. Vänligen observera att vi inte tar emot ansökningar via mail.

Låter detta intressant och du har några frågor om tjänsten innan du trycker på sök-knappen, ta gärna kontakt med oss som jobbar med rekryteringen:

Linn Näswall, Talent Specialist, 073-709 62 62, linn.naswall@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2022
  • Ansök senast: 28 augusti 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


BESÖKSBOKARE Stocksund

27 maj 2024

27 maj 2024

Projektassistent

Projektassistent

27 maj 2024

27 maj 2024