Kundmottagare/receptionist till bilföretag!

Kundmottagare/receptionist till bilföretag!

Arbetsbeskrivning

Vi är Europas största marknadsplats för begagnade bilar, med närvaro på 30 marknader och med fler än 4000 anställda globalt. På vår unika e-handelsplattform har vi ett tusental bilar och når därmed flera miljoner kunder världen över. Vi erbjuder våra kunder en öppen och säker försäljningsprocess av begagnade bilar. Nu kan du vara med på vår spännande resa på den nordiska marknaden!


Är du en serviceinriktad person som trivs i en kundnära roll? Drivs du av eget ansvar och vill jobba administrativt? Har du ett bilintresse och vill lära dig mer om inköp av bilar? Då kan rollen som kundmottagare i Helsingborg vara något för dig!


Din roll
Som kundmottagare är du kundens första kontakt med oss ute på vår test- och inköpsstation i Helsingborg. Du ansvarar för kundnöjdheten och den operativa driften ute på stationen. Detta innebär arbetsuppgifter som:
Säkerställande att standarden och kundnöjdheten på stationen är hög.
Administrativt ansvar inklusive avtals- och kontraktsskrivning.
Att vara kontaktperson mellan stationen, huvudkontoret och andra externa partners.
Logistikansvarig för ingående och utgående fordon.

Vi ser också att du på sikt vill lära dig rollen som inköpare där du testar och värderar inkommande fordon.


För att lyckas i rollen
Vi tror att du trivs i en kundnära roll och är serviceminded ut i fingerspetsarna. Du har något års erfarenhet inom servicebranschen med fördel mot reception/kundmottagning. Då rollen innebär mycket självständigt arbete sätter det krav på din förmåga att själv driva ditt arbete framåt. Som person är du positiv, sprider glädje och kan bjuda på dig själv. Du har datavana och körkort B. Vi ser gärna att du har ett stort bilintresse och en vilja att på sikt testa och värdera inkommande fordon.


Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en internationell arbetsplats med goda utvecklingsmöjligheter. Du arbetar i en självständig och ansvarsfull roll i ett snabbväxande e-handel- och fordonsföretag. Miljön är öppen, positiv och motiverande med platta hierarkier, korta beslutsvägar och stora utvecklingsmöjligheter.


Ansökan
Är du redo att ta nästa steg i din karriär? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan.


Kontakt:
Anna J Kjellman
HR Generalist & Junior Manager Talent Acquisition
073-5076416

Sammanfattning

  • Arbetsplats: VKDB Sverige AB Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 8 juli 2020
  • Ansök senast: 28 augusti 2020

Besöksadress

Sveavägen 31
Stockholm

Postadress

Sveavägen 31
Stockholm, 1134

Liknande jobb


Säljande receptionist till Nordic Wellness Bankeryd

18 april 2024

Receptionist Heltid till Nordic Wellness Laholm

18 april 2024

Sommarjobb Telefonist och Kundservice - Kalix Tele24 AB

Sommarjobb Telefonist och Kundservice - Kalix Tele24 AB

18 april 2024