Kundmottagare/Servicerådgivare

Kundmottagare/Servicerådgivare

Arbetsbeskrivning

I rollen som kundmottagare har du en nyckelposition. Eftersom du kommer att vara länken mellan verkstad och kund är det mycket viktigt att du har en hög grad av servicekänsla och att du är beredd att göra det lilla extra för en god kundservice. En kundmottagare hos oss möter våra kunder både i verkstaden och via telefon, bokar in bilar för service och reparation, lämnar ut färdiga bilar, gör arbetsorder samt ansvarar för den övergripande prioriteringen av inkommande arbeten. Som person bör du vara öppen, ha lätt för att kommunicera och trivas med att möta nya människor. Du har inga problem med att prioritera, leda och fördela arbetsuppgifterna för att få det dagliga arbetet att flyta på ett smidigt sätt. Goda datorvanor krävs. Meriterande men inget krav är om du tidigare jobbat i systemen Cabas och Dracar. Vi behandlar ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas redan före sista ansökningsdag så vänta inte med att skicka in din ansökning.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hammarängens Bil AB Skellefteå
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 april 2022
  • Ansök senast: 15 maj 2022

Postadress

Hammarvägen 1
Skellefteå, 93161

Liknande jobb


17 maj 2024